Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:01:27 GMT

برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره ادبی شعر «نهال»

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۵۰۳۴

برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره ادبی شعر «نهال»

 به خبرگزاری مهر، امیر ناصر مرادیان مدیر فرهنگی هنری منطقه نوزده و رییس فرهنگسرای مهر با اعلام این خبر گفت: جشنواره ادبی شعر نهال با هدف شناسایی و ایجاد انگیزه در شاعرانی که به تازگی قدم بر عرصه شعر و ادب فارسی گذاشته‌اند برگزار شد. در این جشنواره که در دو بخش شعر کلاسیک با موضوع آزاد و بخش ویژه با موضوع انقلاب اسلامی برگزار شد بنا داشتیم تا با نگاه ویژه به آرمانهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب  قدم‌های موثری در ترویج فرهنگ انقلابی‌گری برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادیان در ادامه افزود: آیین  اختتامیه نخستین جشنواره شعر «نهال» با دریافت بیش از هشتصد اثر روز یکشنبه سی و یکم شهریور ماه با حضور شاعران برجسته کشور و داوران جشنواره و نفرات برگزیده برگزار خواهد شد. همچنین در این برنامه قرارداد چاپ آثار نفرات برگزیده در بخش آزاد با انتشارات نظری به انجام رسیده و جوایز و تندیس جشنواره به نفرات برگزیده تقدیم خواهد شد.

رییس فرهنگسرای مهر در پایان با ابراز امیدواری نسبت به حضور فعال نوجوانان گفت: در این جشنواره تعدادی از کودکان و نوجوانان اشعار خود را به دبیرخانه ارسال کردند که آثار دریافتی شرایط حضور در بخش نهایی جشنواره را نیافتند، اما به نظر می رسد توجه به این استعدادها می‌تواند بخشی از وظایف این جشنواره در سالهای آینده باشد.

نشانی محل برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره بدین شرح است: اتوبان شهید تندگویان، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، بوستان بعثت.

کد خبر 4722202 علیرضا جباری دارستانی

منبع: مهر

کلیدواژه: شعر انقلاب روز شعر و ادب فارسی هفته دفاع مقدس فرهنگسرای مهر کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب گردشگری ادبیات ترجمه بازار نشر ماه محرم نشر نو تجدید چاپ ادبیات کودک و نوجوان هفته دفاع مقدس سوریه فرهنگ ایثار و شهادت ادبیات جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار می‌شود

اکرم صدیقی کلاته در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره هنر انقلاب خراسان شمالی صبح یک‌شنبه برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا، هنرمندان، مسئولین استانی و معاون راهبری امور استان‌ها حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی بیان کرد: رونمایی از کتاب حماسه‌سازان، سرود روشن‌ترین طلوع، تقدیر از نقلان برتر و رونمایی از پوستر جشنواره ملی نقالان سوره از بخش‌های آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی خواهد بود.

صدیقی کلاته گفت: آئین اختتامیه در مجتمع ایثار بجنورد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6083838

دیگر خبرها

  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر
  • نمایشگاه کتاب تهران در حوزه گردشگری ادبی نیاز به استراتژی دارد
  • برگزاری محفل شعر ترکی رضوی در تبریز
  • آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره ملی فیلم شهرنما رفسنجان
  • محفل شعر ترکی رضوی در تبریز برگزار می‌شود