Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@20:58:38 GMT

طرح جامع خطرپذیری سیلاب تهیه می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۵۰۵۴

طرح جامع خطرپذیری سیلاب تهیه می شود

به گزارش برنا،مسعود امامی یگانه که در جلسه کارگروه تهیه طرح جامع خطرپذیری سیلاب استان ، اظهار  کرد: شرکت آب منطقه ای با استفاده از مطالعات انجام گرفته قبلی و درصورت لزوم انجام مطالعات جدید نقشه پهنه بندی خطر سیل مراکز جمعیتی ، صنعتی و تولیدی در معرض خطر را به همراه طرح ها  و برنامه های کاهش خطرپذیری سیلاب تهیه و ارائه می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: شهرداری ها ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، اداره کل راه و شهرسازی و سازمان صمت استان در اجرا و عملیاتی شدن این طرح همکاری لازم را انجام می دهند.
امامی اظهار کرد : اقدامات پیشگیرانه قبل از وقوع بحران ، کاهش خسارات احتمالی را به دنبال خواهد داشت و در مطالعه کاهش آسیب پذیری ، مراکز جمعیتی و صنعتی از اولویت برخوردار می شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل راه سیل شهرداری شهری و روستایی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه نقشه حریم گسلی ۶ شهر ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی بیت‌اللهی رئیس بخش زلزله‌شناسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، گفت: در دولت سیزدهم نقشه حریم گسلی ۱۰ شهر به اتمام رسید که ۴ شهر شیراز، بم، اردبیل و سی‌سخت مصوب و ابلاغ شده و تهیه نقشه حریم گسلی ۶ شهر ارومیه، لاهیجان، ساری، قائم‌شهر و گرگان نیز به اتمام رسیده است و در انتظار تصویب در شورای عالی شهرسازی و معماری قرار دارد.

رئیس بخش زلزله‌شناسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات در ادامه تاکید کرد: در سال‌های گذشته حریم گسلی ۶ شهر تهران، مشهد، کرج، تبریز، زنجان و کرمان با حمایت مالی معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی تهیه، مصوب و ابلاغ شد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع تهیه نقشه گسلی ۲۴ شهر دیگر نیز در دست انجام است که به‌طور متوسط پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی دارند که به‌طور هم زمان توسط اکیپ‌های مختلف کار تهیه و تدقیق حریم گسلی در حال انجام است.

این مسؤول عنوان کرد: برداشت‌های میدانی در حال انجام بوده و در برنامه است تا پایان امسال نقشه حریم گسلی تمامی شهرها تمام و با تصویب در شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران، ابلاغ شود.

کد خبر 6079381 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ ریزش قیمت طلا تشدید شد
  • راهنمای جامع پیگیری گذرنامه | استعلام شماره پاسپورت
  • ۳۴۹۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی انجام شد
  • تهیه نقشه حریم گسلی ۶ شهر ایران
  • کاهش افق طرح جامع شهر بوکان به تایید و تصویب نهایی رسید
  • نقشه حریم گسلی ۶ شهر ایران تهیه شد
  • به‌روزرسانی سامانه جامع درآمد شهرداری قم
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه باز هم ریخت
  • اخذ ۶۶ کد برای مراکز جامع سنجش نوآموزان خراسان رضوی
  • کاهش تراز دریای خزر به بیش از یک متر رسید