Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:41:27 GMT

والدین سطح آگاهی تربیتی خود را افزایش دهند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۵۱۱۶

والدین سطح آگاهی تربیتی خود را افزایش دهند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلیرضا تراشیون پیش از ظهر چهارشنبه در جمع عزاداران حسینی ضمن اشاره به عدم صحیح تربیت دینی برخی از فرزندان توسط والدین اظهار داشت: برخی از فرزندان از تربیت صحیح دینی بی بهره هستند که دلیل این امر عدم آگاهی والدین نسبت به روش های صحیح تربیت دینی است.

وی با بیان اینکه هرگاه با نسل امروز هوشمندانه برخورد شده نتیجه مطلوبی به همراه داشته است، افزود: نمونه ای از برخورد هوشمندانه در تربیت دینی پیاده روی اربعین است که جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب به عشق سیدالشهداء (ع) سختی پیاده روی را به جان می خرند و رهسپار کربلا می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتکاف نمونه ای از تربیت هوشمندانه والدین است

استاد حوزه و دانشگاه اعتکاف را نمونه دیگری از برخورد هوشمندانه دانست و ابراز داشت: اعتکاف تا آنجا فراگیر شده است که در کشور به ازای هر ۱۰۰ نفر یک نفر معتکف می شود و این در نوع خود معجزه است در حالی که در گذشته تعداد اندکی به اعتکاف مشرف می شدند.

وی ضمن اشاره به جانفشانی های شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم حضرت زینب (س) گفت: در یک هزار و ۴۰۰ سال پیش جهالت به اندازه ای بود که به نام اسلام خون سیدالشهداء (ع) را به ناحق به زمین ریختند اما امروز جوانان با وجود آنکه نه امام حسین (ع) و نه صدای «هل من ناصر ینصرنی» آن حضرت را شنیدند برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه شتافتند.

والدین سطح آگاهی تربیتی خود را افزایش دهند

تراشیون با بیان اینکه اگر سطح آگاهی تربیت دینی والدین افزایش پیدا کند، بهترین نسل تربیت می شود، افزود: هدف خلقت بندگی است و بندگی با تربیت دینی محقق می شود که بهترین خاستگاه آن نیز خانواده است اما شیطان به کانون خانواده چشم طمع دارد و بر همین اساس باید والدین وظایف خود را نسبت به اعضای خانواده به درستی انجام دهند.

وی ضمن تاکید بر رفتار صحیح با نسل امروز انقلاب گفت: زمانی که از روش های صحیح تربیتی آگاهی داشته باشیم می توانیم نسلی فاخر تربیت کنیم که نه تنها مایه فخر و عزت خانواده بلکه افتخاری برای جامعه و حتی کشور محسوب شوند.

کد خبر 4721853

منبع: مهر

کلیدواژه: استاد حوزه و دانشگاه شهدای مدافع حرم ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد ایلام عاشورا شیراز مراسم عزاداری هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه گرگان اربعین 98 سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل دوست صمیمی به دلیل ارتباط با خانواده!

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل مرد جوان با کلت کمری در شرق تهران، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تاریخ ۲۴ اسفندماه سال گذشته کشف جسد مرد جوانی در یک خودروی پژو ۲۰۶ در محله افسریه از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که بر اثر شلیک گلوله از ناحیه سر به قتل رسیده بود.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، قاتل هنگامی که داخل خودروی مرد جوان نشسته دقایقی پس از صحبت کردن با انگیزه نامشخصی وی را با ضرب گلوله از ناحیه سر به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت خودرو را جابه‌جا کرده است.

ولی‌پور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی هویت مقتول را به دست آوردند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم در کوتاه‌ترین زمان ممکن پی بردند که وی با مرد جوانی به هویت معلوم که این اواخر رفت و آمد خانوادگی داشته اختلاف پیدا کرده است. بررسی‌های تخصصی کارآگاهان بیانگر آن بود، متهم، مقتول را چندین مرتبه به خاطر ارتباط نزدیک با اعضای خانواده‌اش تهدید کرده و محل زندگی او نیز در نزدیکی صحنه جنایت بوده است.

وی افزود: همین سرنخ برای کارآگاهان کافی بود تا متهم بازداشت شود. متهم پس از انتقال به اداره پلیس در جریان تحقیقات ابتدایی با اظهارات ضد و نقیضی گفت که مقتول یکی از دوستانش بوده و به همین خاطر رفت و آمد خانوادگی داشتند. در جریان این روابط حس کرده که مقتول قصد دارد تا با یکی از اعضای خانواده‌اش ارتباط برقرار کند و به همین دلیل نیز چندین‌بار به او هشدار داده، اما فایده‌ای نداشته است. به همین خاطر نیز در نهایت تصمیم گرفته تا او را به قتل برساند و بدین ترتیب با مقتول در نزدیکی جاده مسگرآباد قرار ملاقات گذاشته و در خودرویش نشسته است. پس از دقایقی مشاجره کردن با یکدیگر با سلاح کلت‌کمری که از قبل تهیه کرده بود او را با ضرب یک گلوله از ناحیه سر به قتل رسانده و پس از ارتکاب جرم خودرو را جابه‌جا کردم و اسلحه را به یک کانال آب انداخته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه با توجه به اظهارات ضد و نقیض متهم در جریان تحقیقات جنایی پرونده بررسی‌ها در رابطه با این قتل همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • نقش مهم حمایت والدین در سلامت روانی و احساسی فرزندان
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • خانواده مهم‌ترین محل برای رشد فردی است
  • کودکتان را در گرداب بازی‌های رایانه‌ای رها نکنید
  • تربیت دینی در سایه‌سار حجاب
  • نقش روحیات زنانه بر میزان گرایش به معنویت
  • قتل دوست صمیمی به دلیل ارتباط با خانواده!