Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:47:39 GMT

طرح پاکسازی معتادان متجاهر در کردستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۵۱۶۰

طرح پاکسازی معتادان متجاهر در کردستان آغاز شد

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان روز چهارشنبه در حاشیه آغاز اجرای این طرح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم، در راستای حفظ امنیت و آرامش در اطراف مراکز آموزشی، طرح پاکسازی معتادان متجاهر از امروز در تمام شهرهای استان آغاز می‌شود.

سرهنگ عباس مسعودی با بیان اینکه بعد از اطراف مدارس، این طرح در نقاط دیگر شهرها نیز اجرا می‌شود، افزود: طرح یاد شده تا اطلاع بعدی و به منظور پاکسازی شهر از این معتادان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار کمک سازمان‌های مرتبط برای ایجاد زیرساخت‌ها به منظور انتقال معتادان به کمپ‌های ترک اعتیاد شد و گفت: برای اجرای این طرح برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته و نیازمند کمک و حمایت ارگان‌ها و مدیران دستگاه‌های مربوطه هستیم.

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان آمار معتادان متجاهر در استان را ۱۸۰ نفر اعلام کرد و یادآور شد: در کنار طرح پاکسازی، برخورد با عمده فروشان مواد مخدر نیز در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ مسعودی به افزایش ۶۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به سال گذشته اشاره و اضافه کرد: امسال ۷۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط و در این رابطه یک هزار و ۷۵۴ نفر نیز دستگیر شدند.

در حال حاضر ۱۷ ترک کمپ اعتیاد در استان کردستان فعالیت دارند که ۱۶ مرکز آن مربوط به مردان و یک مورد مخصوص بانوان است.

۷۳۵۵ / ۳۰۳۴ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان معتادان متجاهر سنندج انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ عزیزی افزود: در این زمینه ۸ نفر شامل ۵ مرد و ۳ زن دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه بیشترین مواد مخدر کشف شده از سمت استان‌های جنوبی بوده است تصریح کرد: در یک ماه گذشته ۳۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان همدان کشف شده که در این راستا ۱۳۸ نفر از قاچاقچیان و خرده فروشان دستگیر شده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: همچنین در این مدت یک هزار و ۲۰۰ نفر از معتادان نیز از سطح شهر جمع آوری و برای درمان تحویل مراجع زیرربط شده اند.

دیگر خبرها

  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته