Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:01:20 GMT

مهمترین عناوین روزنامه‌های ۲۷ شهریور البرز

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۵۱۹۶

مهمترین عناوین روزنامه‌های ۲۷ شهریور البرز

روزنامه پیام آشنا در شماره ۱۴۶۴ خود با انتخاب اظهارات رهبر معظم انقلاب به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست خود نوشت: مذاکره با آمریکا در هیچ سطحی انجام نخواهد شد.

حراج‌های قلابی در فروشگاه‌های آنلاین، وجود ۴۵۰ مدرسه فرسوده و خطرساز در البرز و رشد ۲ برابری اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی پیام از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سرمقاله این روزنامه هم مطلبی با عنوان «کدام شغل‌های گردشگری بیشترین رشد را دارند» منتشر شده است.

همچنین روزنامه پیام سپیدار در شماره ۱۲۶۶ خود اظهارات مدیرعامل شرکت گاز البرز را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست انتخاب کرد و نوشت: تمام شهرستان‌های البرز سبز خواهند شد.

۴۲ درصد کودکان کار و خیابان البرز زیر ۱۱ سال هستند، فروش نوشت‌افزار ۱۵ درصد زیر قیمت بازار در نمایشگاه پاییزه البرز و اختصاص ۴۰۰ هکتار از اراضی فردیس به کشت محصولات پاییزه  از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

«۲۷ شهریور روز بزرگداشت استاد شهریار» نیز عنوان سرمقاله روزنامه پیام سپیدار است.

همچنین روزنامه سپهر ایرانیان فرمایشات رهبر معظم انقلاب را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست شماره ۵۸۳ خود انتخاب کرد و نوشت: مسئولان یکصدا معتقدند که با آمریکا در هیچ سطحی مذاکره نخواهد شد.

دوم سوم مبتلایان به ایدز در کشور هنوز شناسایی نشده‌اند و قدرت خرید مسکن افزایش می یابد؟ دیگر تیترهای صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه دنیای هوادار نیز در شماره ۳۰۱ خود هیچگونه مذاکره و در هیچ سطحی بین ایران و آمریکا اتفاق نخواهد افتاد، کیو می ترسونی پرزیدنت ترامپ؟، بسیج رسانه را متولی مطبوعات کنید و میز مذاکره فقط در شرایط اقتدار را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انخاب کرده است.

از مجموع ۲۱۹ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۴۵ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۹ دوهفته نامه، ۴۵ ماهنامه، هشت دوماهنامه، ۲۹ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

این استان دارای ۶۰ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و ۲ هفته نامه، پنج ماهنامه، ۶ فصلنامه و یک دوفصلنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

۷۵۳۲/6993

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رسانه استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه‌های چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه منتشر می‌شود. - اخبار رسانه ها -

انتهای پیام/

دیگر خبرها