Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@08:48:41 GMT

تور ارزان داخلی؛ راه‌حل کاهش هزینه‌ها + حفظ کیفیت

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۵۲۴۵

تور ارزان داخلی؛ راه‌حل کاهش هزینه‌ها + حفظ کیفیت

کاهش هزینه تورهای داخلی، به عوامل معتددی از جمله چارتر بودن تور، کاهش کیفیت خدمات، اقامت در سوئیت و هتل‌ آپارتمان و سفر در زمان غیر پیک گردشگران بستگی دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام نهال گشت، ما می‌خواهیم اطلاعات بیشتری در مورد کاهش نرخ تورهای داخلی به شما ارائه کنیم تا با حفظ کیفیت، سفری ارزان را تجربه کنید! راه‌حل خرید ارزان تورهای داخلی به تفکیک هر شهر در ادامه برای شما آماده شده است:

· این نکته را در نظر داشته باشید که قبل از خرید تورهای داخلی، حتما خدمات آن را با آژانس هواپیمایی بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱. بهترین روش خرید ارزان تورهای مشهد!

سفر در زمان غیر پیک، خرید تورهای ارزان و لحظه آخری، اقامت در سوئیت و هتل آپارتمان‌ها روش‌های رایج خرید ارزان تور مشهد می‌باشد. اما راه‌حلی که شاید کسی به آن توجه نکند، خرید تورهای مشهد با قطار فدک می‌باشد! در تورهای مشهد با قطار فدک شما یک سفر لوکس را کمترین قیمت ممکن تجربه می‌کنید. اختلاف قیمت تورهای مشهد هوایی با تورهای قطار فدک حدود ۳۰۰،۰۰۰ تومان برای هر نفر می‌باشد!

۲. تورهای اقتصادی چابهار؛ ۴ شب اقامت داشته باشید!

تور چابهار را می‌توان یکی از گران‌ترین تورهای داخلی معرفی کرد. چرا که در چابهار فقط ۷ هتل وجود دارد و این هتل‌ها، جزو گران‌ترین هتل‌های ایران می‌باشند! پیشنهاد می‌کنیم برای کاهش هزینه‌های تور چابهار، ۴ شب در این بندر اقامت داشته باشید. چرا اختلاف قیمت تورهای ۴ شب چابهار با تورهای ۳ شب آن، حدودا ۱۲۰،۰۰۰ تومان می‌باشد و در صورتی که قصد داشته باشید ۵ شب اقامت داشته باشید، باید حدودا ۳۰۰،۰۰۰ تومان بیشتر پرداخت کنید!

۳. خرید ارزان تور کیش؛ طبق روال معمول!

خرید تورهای ارزان کیش فقط در ۳ حالت ممکن است. سفر در ایام غیرپیک، خرید تورهای چارتر و اقامت در هتل‌های ۳ ستاره! اگر با گرمای هوا مشکلی ندارید، برای کاهش هزینه‌ها پیشنهاد می‌کنیم در بهار و تابستان به کیش سفر کنید. همچنین خرید تورهای لحظه آخری کیش نیز راه‌حلی مناسب برای سفر ارزان به این جریزه می‌باشد. اگرچه برای تورهای ارزان کیش از هتل‌های ۳ ستاره استفاده می‌شود اما این نکته را نیز بدانید که هتل‌های ۳ ستاره کیش از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

۴. خرید به صرفه تورهای قشم؛ فقط یک راه حل وجود دارد!

تورهای قشم به صورت ریلی و هوایی برگزار می‌شود. در تورهای ریلی، شما با قطار به بندرعباس سفر می‌کنید و با سفری حدودا ۳ ساعته و با لنج به قشم می‌رسید. اما در سفر هوایی، با احتساب تشریفات و تحویل بار، در مجموع سفر شما ۳ ساعت خواهد بود! برای خرید به صرفه تور قشم ارزان، بهتر است ۵ شب در این جزیره اقامت داشته باشید. اختلاف قیمت تورهای ۵ شب قشم با تورهای ۴ شبه، ۵۰،۰۰۰ تومان می‌باشد!

۵. کنترل هزینه تور اصفهان با سفر ریلی!

قطارها علاوه بر اینکه ارزانتر از هواپیماها هستند قیمت ثابت‌تری هم دارند و مدام در حال افزایش قیمت نیستند. پس گزینه مناسبی مخصوصا برای خانواده‌های پر جمعیت به حساب می‌آیند. این اختلاف قیمت اولین گام برای تور ارزان اصفهان است. اصفهان شهری توریستی و گردشگری است. به همین دلیل حتی اگر در مهمانسراها اقامت داشته باشید، از کیفیت آن‌ها راضی خواهید بود! اما برای تور ارزان اصفهان قطعا باید از هتل‌های چند ستاره صرفه نظر کنید و می‌توانید هتل آپارتمان و یا سوئیت را جایگزین کنید.

۶. تورهای تبریز را زمینی و در ایام غیر پیک بخرید!

قطارهای تبریز، نسبت به سفر هوایی آن نرخ‌های ثابت‌تری دارند و شرایط کنسلی آن نیز راحت‌تر از شرایط کنسلی بلیط هواپیما می‌باشد. اگر اصراری به سفرهای هوایی ندارید، تور ریلی تبریز بهترین گزینه برای شماست. زمان امتحانات دی و خردادماه، روزهای اول هفته و مهرماه به دلیل شروع فصل مدارس از ایام غیرپیک تبریز می‌باشد.

۷. تورهای همیشه ارزان یزد!

با توجه به اینکه فرودگاه شهر یزد در حدود ۱۰ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد، معمولا تورهای یزد به صورت هوایی برگزار نمی‌شود. برای کاهش نرخ تور یزد، بهتر است ۴ شب در این شهر اقامت داشته باشید. چرا که اختلاف قیمت اقامت‌های ۴ شبه یزد با اقامت‌های ۳ شبه در حدود ۵۰،۰۰۰ تومان می‌باشد. همچنین اگر قصد گشت و گذار در یزد را دارید، بهتر است گشت‌های گروهی را انتخاب کنید. تورهای یزد معمولا با قطارهای البرز، کویر، غزال و سریع‌السیر پردیس برگزار می‌شود.

مشاوره صحیح و هوشمندانه قبل از خرید تور، از وظایف آژانس‌های هواپیمایی می‌باشد. برای کسب اطلاعات جامع و کامل در مورد خرید تورهای داخلی، فقط کافیست مقصد خود را به کارشناسان گروه مسافرتی نهال گشت اعلام کنید! برای ارتباط با کارشناسان نهال گشت و پیوستن به باشگاه مشتریان ۴۵ هزار نفری این مجموعه؛ کافیست با شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳۰۰۰ در تماس باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تور قشم تور ارزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی ارزان شد: قیمت لئو را باور نمی‌کنید!‏

به گزارش "ورزش سه"، سایت ترانسفرمارکت به عنوان مرجع قیمت بازیکنان فوتبال ‏فهرست‌های جدیدی از ارزش بازیکنان فوتبال منتشر کرده که یکی از نکات عجیب کاهش ‏قیمت لیونل مسی است. ‏

در ماه نوامبر، لیونل مسی به عنوان قهرمان جام جهانی در ترانسفرمارکت ارزشی 38 ‏میلیون دلاری داشت ولی در ارزیابی جدید این سایت ارزش اسطوره آرژانتینی که ‏جدیدترین توپ طلا را به خود اختصاص داده به 30 میلیون یورو رسیده است. ‏

کاهش هشت میلیون دلاری ارزش بازار لئو مسی البته منطقی به نظر می‌رسد. نباید بالا ‏رفتن سن اسطوره آرژانتینی را از نظر دور داشت و از طرف دیگر مسی از زمان پیوستن به ‏اینترمیامی با چندین مورد مصدومیت مواجه شده است. ‏

مسی فصل جدید لیگ ام‌ال‌اس را در 36 سالگی با حضور در سه بازی پیاپی آغاز کرد و در ‏این سه مسابقه سه گل به ثمر رساند. ولی او سه بازی بعدی تیمش را از دست داد و ‏علت غیبت او در این بازی‌ها آسیب‌دیدگی عضلانی بود. مسی فصل گذشته هم درحالیکه ‏از نیمه فصل ام‌ال‌اس به اینترمیامی پیوسته بود شش بار در این لیگ بازی کرد و البته ‏پنج بازی را هم به دلیل مصدومیت از دست داد. ‏

دومینیک بکر، مسئول حوزه آمریکای شمالی ترانسفرمارکت، در توضیح ارزشگذاری لیونل ‏مسی گفت:" مسی همچنان ستاره اصلی لیگ ام‌ال‌اس است و با وجود سنش یکی از ‏بهترین بازیکنان دنیا به حساب می‌آید. ولی سن در فوتبال عامل مهمی است حتی برای ‏مسی. او خیلی بیشتر از سالهای قبل با آسیب‌دیدگی‌های جزئی مشکل پیدا می‌کند. همه ‏اطلاعات نشان می‌داد ارزش او باید کاهش پیدا کند و در نظر گرفتن این واقعیت‌ها ‏غیرممکن بود". ‏

دیگر خبرها

  • هزینه اقامت یک شبانه‌روز در بوشهر برای گردشگران نوروزی
  • اسماعیلی : حداقل امتیاز یک و یک دهم برای معلمان خرید خدمات در نظر گرفته خواهد شد/ آزمون داخلی برای جذب معلمان خرید خدمت برگزار خواهد شد+ فیلم
  • مسی ارزان شد: قیمت لئو را باور نمی‌کنید!‏
  • قیمت ضایعات آهن امروز؛ آپدیت روزانه
  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • این کشورهای جهان بیشترین بدهی عمومی را دارند (+جزئیات)
  • واقعی شدن تعرفه پزشکی به نفع بیماران است | ارزان بودن خدمات درمانی باعث اضافه بار مراجعات بیماران شده است !
  • اقامت مسافران نوروزی در استان اردبیل از مرز ۱۲۵ هزار نفر گذشت
  • ثبت اقامت بیش از ۱۲۵ هزار نفر در مراکز اقامتی اردبیل