Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، طهمورث الیاسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در سفر اخیر معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به شهرکرد مقرر شد اعتبار لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از برخی طرح‌های نیمه‌تمام این استان مانند راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد تا بهار ۱۴۰۰ تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: توسعه باغات در زمین‌های شیب‌دار، تجهیز زمین‌های کشاورزی به شبکه آبیاری نوین، کشت گیاهان دارویی و دیم از مهمترین طرح‌های مصوب سفر اخیر دکتر نوبخت به چهارمحال و بختیاری است.

الیاسی تصریح کرد: پیگیری برای رفع مشکلات پتروشیمی لردگان، فولاد سفیددشت و نساجی حجاب شهرکرد و تامین ۷ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای توسعه فولاد و پتروشیمی و تکمیل ۲ هزار طرح صنعتی نیمه‌تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر مصوبات این سفر بود که در دست اقدام است.

او یادآور شد: تکمیل قطعات سوم و چهارم راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد، حفر تونل یک‌هزار و ۶۰۰ متری و احداث جاده‌های گورمیزه در راه ارتباطی اردل به دوپلان، بهره‌برداری از کمربندی شمال شهرکرد تا پایان آبان امسال، اختصاص اعتبار برای حفر تونل‌های چری و هونی در جاده چهارمحال و بختیاری به خوزستان، چهار خطه شدن جاده شهرکرد، شلمزار به خوزستان در قطعه شهرکرد به شمس‌آباد، تکمیل جاده شهرکرد، ناغان به ایذه، و ارتقای جاده ارمند به جوزستان از مصوبات سفر نوبخت به استان بوده که اجرای آن در دست پیگری است.

الیاسی اظهار داشت: تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار امسال طرح انتقال آب بن به بروجن و پیگیری برای تامین نیاز یک‌هزار میلیارد ریالی این طرح و همچنین توسعه و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری از دیگر مصوبات سفر نوبخت به استان بوده که نشست‌هایی برای تسریع در اجرای آن گرفته شد.

انتهای پیام/خ

نشست ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری

دیگر خبرها

  • عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی
  • کسب رتبه سوم چهارمحال و بختیاری در مرمت بنا‌های تاریخی
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • چهارمحال و بختیاری باید استان گردشگری و نه صنعتی باشد