Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@16:08:21 GMT

ظریف: سفر به نیویورک قطعی نشده است/ فعلاً ویزا نداریم

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۵۲۸۲

به گزارش تسنیم، هر ساله حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، در بازه زمانی 25 الی 5 مهر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک حضور می‌یابد و وقت سخنرانی دارد.

در 6 سال اخیر، رئیس‌جمهور به‌همراه یک هیئت همراه سیاسی عازم نیویورک شده است که در این سفرها همواره ظریف وزیر امور خارجه نیز حضور داشته است.

اما دولت ایالات متحده در اقدام جدید ضدایرانی خود دست به تحریم ظریف وزیر امور خارجه زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  10 مرداد امسال بود که ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف وزیر ماور خارجه کشورمان را رسماً تحریم کرد.

به گزارش تسنیم، امسال تا بحال نه تنها ویزای ظریف، بلکه ویزای رئیس‌جمهور و هیئت همراه او هم تاکنون صادر نشده و امکان لغو سفر روحانی به نیویورک وجود دارد.

محمد جواد ظریف نیز در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار حوزه دولت تسنیم گفت: سفرم به نیویورک قطعی نشده است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شما همراه رئیس‌جمهور به نیویورک خواهید رفت؟ گفت: ببینیم چه می‌شود، فعلا قطعی نشده است و فعلاً ویزا نداریم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی

رئیس جمهور که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، در کاخ ریاست جمهوری سریلانکا به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، پس از شرکت در آیین افتتاح ابرپروژه برق‌آبی «اومااویا» واقع در استان بادوله این کشور به‌عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی جمهوری اسلامی ایران که با همراهی رئیس جمهور سریلانکا انجام شد، در کاخ ریاست جمهوری این کشور به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و خوشآمد گویی فرمانده گارد تشریفات، روسای جمهور اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در حین این مراسم به احترام هیئت ایرانی 21 گلوله توپ شلیک شد.روسای جمهور پس از مراسم استقبال دیدار دوجانبه خواهند داشت و پس از آن به اتفاق یکدیگر نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • موسوی: سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا راهبردی بود
  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • وزیر نفت به همراه رئیس‌جمهوری عازم سریلانکا شد
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه