Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:41:48 GMT

آغاز اکران «یه وا» در آمریکا از سوم آبان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۵۳۷۵

آغاز اکران «یه وا» در آمریکا از سوم آبان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در آستانه اکران فیلم سینمایی «یه ‌وا» اثر آناهید آباد در پخش سراسری آمریکا، پوستر این فیلم سینمایی رونمایی شد.

اکران فیلم سینمایی «یه‌ وا» از ۲۵ اکتبر برابر با ۳ آبان در ایالت نیویورک آمریکا آغاز خواهد شد. این فیلم همچنین در ادامه از ۱ نوامبر برابر با ۱۰ آبان در ایالت کالیفرنیا - شهر لوس آنجلس روی پرده خواهد رفت و بعد اکران آن در ایالت‌های مختلف ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش فیلم سینمایی «یه‌ وا» به وسیله کمپانی «ونرافیلمز» به مدیریت گارینه نظری انجام می‌شود.

«یه‌ وا» نخستین فیلم آناهید آباد و محصول مشترک ایران و ارمنستان است و در کشور ارمنستان فیلمبرداری شده است و از جمله فعالیت‌های بنیاد سینمایی فارابی در حوزه تولید مشترک محسوب می‌شود.

نماینده سینمای ارمنستان در بخش بهترین فیلم خارجی‌زبان نودمین دوره جوایز اسکار در جشنواره‌هایی چون مونترال، ونیز، میل‌ولی، پالم‌اسپرینگز، کلیوند، کوتبوس و... حضور داشته است.

«یه‌ وا» روایت داستانی است که به مسائل اجتماعی انسان معاصر می‌پردازد.

نارینه گریگوریان، شانت هوانیسیان، سرگی توماسیان، ورژ کاسونی، مارجان آودیسیان، روزا آویدیسوا، دیگران داویدیان، نانور پطروسیان، اولینا آدامیان، یلونا ملیک ستیان، پاول مگردیچیان، مارات داویدیان و ... بازیگران این فیلم سینمایی هستند

کد خبر 4722193 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم یه وا کالیفرنیا ایالات متحده آمریکا تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه سریال ایرانی کارگردان تئاتر موسیقی ایرانی نوفل لوشاتو سینمای مستند حوزه هنری موزه سینما سازمان صداوسیما ماه محرم و صفر شبکه سه سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعرخوانی ضد اسرائیلی کارگردان آپاراتچی در اکران مردمی/ آرزوی اکران فیلم در فلسطین

اکران مردمی فیلم آپاراتچی در دو پردیس سینمایی هویزه و پارک بازار مشهد با حضور علی طاهرفر، کارگردان و علیرضا استادی، بازیگر فیلم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد، در دو پردیس سینمایی هویزه و پارک بازار این با استقبال پرشور مردم و با حضور علی طاهرفر، کارگردان و علیرضا استادی، بازیگر فیلم برگزار شد.

علی طاهرفر کارگردان آپاراتچی در این مراسم اظهار داشت: فیلم ساختن و فیلم دیدن امروز ما مرهون تلاش عزیزانی است که چه در دوران جنگ و چه امروز در هوا و فضای سپاه امنیت ایران عزیز را به ما هدیه کردند و امیدوارم به زودی زود ما کنار دیوار ندبه فلسطین اشغالی اکران فیلم را داشته باشیم.

وی افزود: در مسیر حرم با خودم می‌گفتم اگر امروز جنگی اتفاق بیفتد رسالت من به‌عنوان هنرمند چیست و یاد شعر معروف آقای ملکیان افتادم که می‌گفت: «دفاع از حرم یعنی قرار جنگ اگر باشد، زمین کارزار ما «تل آویو» است، تهران نه!» و من این شعر را برای خودم این چنین تغییر دادم که «دفاع از هنر یعنی قرار جنگ اگر باشد محل فیلمبرداری تل‌آویو است تهران نه.»

گفتنی است، همزمان با اکران‌های سینمایی آپاراتچی اکران این فیلم در شهرهای فاقد سینما نیز در جریان است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت این امر به نشانی Ekranmardomi.ir مراجعه کنند.

«آپاراتچی»، داستان جلیل، نقاش ساختمان عاشق سینماست که دلبستگی‌های عجیبش به سینما دردسرهایی برایش به همراه دارد.

کد خبر 746542

دیگر خبرها

  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • نقش برابر مردم و مسوولان برای ماندگاری سینما در قوچان
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • «آن دو» و «آپاراتچی» صاحب پوستر شدند
  • شعرخوانی ضد اسرائیلی کارگردان آپاراتچی در اکران مردمی/ آرزوی اکران فیلم در فلسطین