Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:57:43 GMT

تداوم آمار عجیب لوئیس سوارز در لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۵۳۸۵

تداوم آمار عجیب لوئیس سوارز در لیگ قهرمانان

لوییس سوارز،مهاجم اروگوئه ای بارسلونا، از سال 2015 تا به حال موفق به زدن هیچ گلی در رقابت های خارج از خانه بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، بازی دو تیم دورتموند و بارسلونا در حالی دیشب با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید که لوییس سوارز،مهاجم اروگوئه ای آبی اناری ها، پس از رهایی از بند مصدومیت 90دقیقه در ترکیب تیمش مقابل دورتموند در سیگنال ایدونا پارک حضور داشت اما موفق به گلزنی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
سوارز در حالی دیشب هم موفق به گلزنی در بازی خارج از خانه تیمش در لیگ قهرمانان اروپا نشد که حالا چهار سال از آخرین باری که او توانسته برای بارسا در یک رقابت خارج از خانه  چمپونزلیگی گلزنی کند، می گذرد.
آخرین بار سوارز در سال 2015 وبازی مقابل رم در ورزشگاه المپیکو موفق به گلزنی در یک بازی خارج از خانه شده بود. 

 

 

 


حالا اما بعد از گذشت 4 سال، دورتموند نوزدهمین تیمی در لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شود که سوارز موفق نشده در خانه اش گلی به ثمر برساند. 
سوارز اما این فرصت را دارد که در بازی های آینده تیمش مقابل اسپارتاپراگ در چک و در تقابل با اینتر در سن سیرو ، این رکورد منفی را برای خود به پایان رساند. همچنین در نوزده بازی خارج از خانه که سوارز در آن ها برای بارسا موفق به گلزنی نشده، حاصل کار این تیم هشت برد، پنج تساوی و شش شکست بوده است.

 

 باته بوریسف، آرسنال،مونشن گلاد باخ، سلتیک،اسپورتینگ لیسبون،المپیاکوس،تاتنهام، ومنچستریونایتد تیم هایی بودند که با وجود عدم گلزنی سوارز به آن ها مقابل بارسلونا شکست خورده اند. همچنین آبی اناری ها در بازی مقابل یوونتوس(یک بار)،چلسی،اینتر،لیون و دورتموند با وجود عدم گلزنی سوارز به تساوی دست یافته  اند و در رقابت با اتلتیکومادرید، منچسترسیتی، پاری سن ژرمن،یوونتوس(یک بار)،رم و لیورپول که سوارز در زمین آنها موفق به گلزنی نشده، شکست خورده اند.

بارسلونا لوئیس سوارز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لوئیس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم

در ادامه مسابقات هفته سی و سوم سری آ ایتالیا، تیم‌های رم و بولونیا در جدالی مهم بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به مصاف هم رفتند که بولونیا با نتیجه سه بر یک میزبانش را شکست داد و گامی بلند به سمت سهمیه لیگ قهرمانان برداشت.

شاگردان تیاگو موتا در نیمه نخست بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و دو بار دروازه جالوروسی رو توسط اسامه العزوزی (۱۴)، یاشوا زیرکزی (۴۵) باز شد.

تنها هفت دقیقه پس از شروع نیمه دوم دنیله دروسی که از نمایش شاگردانش رضایت نداشت سه تعویض همزمان انجام داد و در یکی از تعویض ها، سردار آزمون را به جای تامی آبراهام مهاجم انگلیسی که در غیاب لوکاکوی مصدوم در نوک پیکان خط جمله گرگ‌ها بازی می‌کرد، به زمین فرستاد. سردار که بعد از مصدومیتی چند هفته‌ای، پنج روز بود به تمرینات رم بازگشته بود، چهار دقیقه پس از ورودش به زمین گلزنی کرد. ستاره ایرانی رم حالا تعداد گل‌هایش برای ‏باشگاه ایتالیایی را به عدد ۳ رسانده است. ‏

رم با این گل به بازگشت امیدوار شد، اما سالیمیکرز در دقیقه ۶۵ گل سوم بولونیا را هم زد و کار را تمام کرد.

شاگردان تیاگو موتا شگفتی سازان این فصل سری آ با این پیروزی ۶۲ امتیازی شدند و با تثبیت رتبه چهارم، تقریبا خیالشان را از کسب سهمیه لیگ قهرمانان راحت کردند. رم هم با ۵۵ امتیاز پنجم است و حالا جایگاهش را در خطر می بیند. گفتنی است سال آینده سهمیه ایتالیا برای لیگ قهرمانان ۵ سهمیه است و تیم پنجم هم راهی لیگ قهرمانان می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل