Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:34:52 GMT

آرای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۵۴۸۱

آرای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، در پی شکایت محمد نوری از باشگاه تراکتورسازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد مورخ ۲۵ خردادماه ۹۵ و مبلغ یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد مورخ ۲۵ خرداد ۹۶ که جمعا به میزان ۵ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال به انضمام پرداخت مبلغ ۱۰۷ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* با توجه به شکایت داود نوشی صوفیانی از باشگاه صنعت نفت آبادان این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال بابت مبلغ پرداخت نشده قرارداد مورخ ۲۶ خرداد ۹۶ در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن توسط خواهان در ستون خواسته تکلیفی نیست.

*در پرونده شکایت محمد اوسانی از باشگاه ماشین سازی شهریار تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال بابت مبلغ پرداخت نشده قرارداد مورخ ۱۲ دی ماه ۹۵ در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن توسط خواهان در ستون خواسته تکلیفی نمی‌باشد.

*براساس رای صادره شده در پرونده شکایت صادق غفاریان رضوی از باشگاه پدیده شهرخودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۳ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۹۱ ریال بابت قرارداد پرداخت نشده در حق خواهان محکوم شد.. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن توسط خواهان در ستون خواسته تکلیفی نیست.

*با توجه به شکایت آرمان ایازلو از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. (رای قطعی است)

*در پرونده شکایت سعید نوروزی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۰ میلیون ریال بابت توافق نامه پرداخت نشده در حق خواهان محکوم شد.. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن توسط خواهان در ستون خواسته تکلیفی نیست. (رای قطعی است)

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدید نظرخواهی خواهد بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!

بازیکنان اصلی پرسولیس برای تمدید قرارداد فصل آینده با باشگاه تصمیم مشترک مالی گرفتند.

به گزارش مشرق، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • هزینه ثبت شرکت در سال ۱۴۰۳
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال