Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، نمایشگاه اوراسیا پلاست از جمله نمایشگاه های خارجی محسوب می شود که سالانه مورد استقبال تعداد بسیار زیادی از فعالان صنایع پلاستیک قرار می گیرد و یکی از مطرح ترین نمایشگاه ها در سطح اوراسیا محسوب می شود.

این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت پلاستیک ترکیه برگزار می شود و فرصتی برای تعامل تجاری با سایر شرکت ها و برندهای بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین نمایشگاه معتبر جهانی ماشین آلات تولید پلاستیک، مواد شیمیایی و مواد خام، ماشین آلات و صنایع کمکی، تجهیزات گرما و کنترل، قالب، hyrdraulic و پنوماتیک، روش های بازیافت و... ارائه می شود. این نمایشگاه فرصتی برای حضور در بازارهای بین المللی و به ویژه یافتن بازارهای وسیع در منطقه ارواسیا است و از این رو اهمیت زیادی دارد.

با توجه به اینکه این نمایشگاه از اهمیت بالایی برای معرفی خدمات و محصولات شرکت های دانش بنیان به بازار جهانی دارد، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت های دانش بنیان ایرانی و برپایی پاویون ملی ایران در این نمایشگاه حمایت می کنند.

انتهای پیام/

169 / 167 پلاست اوراسیا دانش بنیان علم وفناوری تجاری سازی تولید پلاستیک مواد شیمیایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانش بنیان علم وفناوری تجاری سازی تولید پلاستیک مواد شیمیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی

به گزارش خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی، سلولزی  و ماشین آلات وابسته  که امروز با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت، رئیس کمیسیون صنایع و معادن محلس و عضو هیئت رئیسه مجلس آغاز به کار کرد با استقبال چشمگیر شرکت‌های خارجی از جمله اروپایی مواجه شده و در مقایسه با سال گذشته ۲۵ درصد رشد یافته است.   در این نمایشگاه بیش از ۸۷ شرکت از چهارده کشور هندوستان، چین، ترکیه، فرانسه، آلمان، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، کره جنوبی، مالزی، آرژاتین، بلژیک و هلند حضور و مشارکت خواهند داشت.   حضور پر رنگ شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های نوپا (استارتآپی) بخش مهمی از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی ایران است که در حاشیه آن چندین نشست تخصصی و کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار خواهد شد.   در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی که به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپاست حدود ۳۴۰ شرکت داخلی و خارجی از مناطق مختلف، نوین‌ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات مرتبط با صنعت شوینده و بهداشتی را ارائه می‌کنند.   رئیس ستاد برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی گفت: در این نمایشگاه انواع مواد شوینده و پاک‌کننده، محصولات سلولزی، آرایشی و بهداشتی، محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه‌ای، خدمات بازرگانی و مشاوره‌ای و همچنین انواع دستگاه‌ها، خط تولید و تجهیزات و ماشین‌آلات این حوزه ارائه خواهند کرد.   علی مرادی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن سلولزی بهداشتی ایران برپا شده است، گفت: در این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر ۳۴ هزار مترمربع و در ۱۰ سالن، تولیدکنندگان؛ آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های روز این صنعت را به نمایش گذاشته اند.   وی با اشاره به اینکه معرفی محصولات جدید یکی از اولویت‌های بر پایی این نمایشگاه است، افزود: جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی در این حوزه، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت‌های علمی و تحقیقی در مورد ذائقه مصرف کنندگان، رقبا و محصولات جدید آنها، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید از مهمترین اهداف این نمایشگاه است.   مرادی اطلاع از آخرین استاندارد‌های علمی و پژوهشی خارجی، اشتغالزائی، تعامل بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و کشف استاندارد‌های بالقوه در داخل کشور را نیز از مهمترین اهداف برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته عنوان کرد.   سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته از ۲۹ فروردین تا یکم اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حمایت صندوق نوآوری از راه‌اندازی خط تولید دانش‌بنیان‌های ایرانی در کنیا 
  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه
  • ۵۰ درصد مواد اولیه تولید دارو در کشور وارداتی است
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در بزرگترین نمایشگاه پزشکی جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی