Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده روز چهارشنبه در اجلاسیه بانوان کنگره نقش امام راحل در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: برگزاری اجلاسیه بانوان در استان مرکزی اتفاق بزرگی در استان مرکزی محسوب می شود که طلیعه آن برگزاری کنگره نقش امام راحل و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در طی دو هفته آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز در این مراسم بانوانی حضور دارند که تربیت کننده نسل دوران انقلاب و دفاع مقدس هستند و باید همواره مورد تکریم قرار گیرند و ما هم وظیفه داریم تمام قد در برابر این نسل تعظیم کنیم.

آقازاده عنوان کرد: با توجه به نقش زنان از صدر اسلام تا کنون و دیدگاه امام خمینی (ره) در این خصوص، می توان به نقش زنان و اعتلای آن ها در انقلاب پی برد. پس از امام راحل، دید مقام رهبری به بانوان منطبق با دیدگاه بنیانگذار انقلاب و اسلام است.

استاندار مرکزی اظهار کرد: امروز اگر بدلیل امنیت به شهدا ایمان و اعتقاد داریم باید به وجود مادران آن ها افتخار کنیم زیرا شهیدان از دامان زنان و مادرانی پاک پرورش پیدا کرده اند و امام خمینی (ره) نیز در این باره فرمودند از دامان زن مرد به معراج می رود. این جمله در طول جنگ تحمیلی اثبات شد.

آقازاده گفت: امام راحل در دوران تبعید از فرزندان و نسلی صحبت می کردند که از دامان مادران پاک پرورش یافته بودند و انقلاب را به پیروزی رساندند، در زمان جنگ هم همینطور بود فرزندانی از دامان مادران پاک رشد پیدا کردند که با حضور در جبهه ها در مقابل دشمنان رشادت نشان دادند.

وی گفت: امروز در جای جای صحنه فعالیت مؤثر برای کشور نقش بانوان در عرصه علوم و انواع فناوری مشاهده می شود و شاهد تلاش بانوان و مردان، پسران و دختران در این عرصه هستیم که حاصل آن پیروزی های متعدد برای نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار مرکزی افزود: امروز با توجه به تحریم های اعمال شده از سوی دشمن بانوان دست از تلاش برنداشته و توانسته اند در عرصه‌های مختلف به پیروزی و پیشرفت دست پیدا کنند.

آقازاده گفت: ایران اسلامی نه تنها در فرهنگ انقلابی مورد تکریم کشورهای بزرگ دنیا است بلکه امروز شاهد هستیم زنان در عرصه فناوری، علوم روز و پیشرفت های علمی به جایگاه رفیع دست پیدا کرده اند. امروزه با اراده قوی جوانان که برخاسته از فرهنگ انقلابی است، شاهد پیشرفت روز افزون کشور در علوم و فناوری های روز هستیم.

استاندار مرکزی گفت: امیدواریم همانطور که بانوان در چهار دهه اخیر نقش خود را در پیشرفت و تربیت فرزندان به خوبی نشان داده اند، این نقش را همواره به نحو شایسته نشان دهند.

آقازاده بیان کرد: نسل نوجوان و جوان امروز باید بدانند مادران و مادربزرگان آنان در زمان انقلاب راه پر فراز و نشیب را طی کردند تا امنیت و شرایطی لازم برای انجام فعالیت های بزرگ در کشور محقق شود.

کد خبر 4722249

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار مرکزی زنان ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد ایلام عاشورا شیراز مراسم عزاداری هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه گرگان اربعین 98 سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی