Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار محرم پوررحمان، فرمانده سپاه ناحیه کوثر، ظهر امروز، ۲۷ شهریورماه در مجمع بسیج شهرستان کوثراظهار کرد: از مهمترین دلایل برگزاری مجمع بسیج تلاش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری بوده که باید در این زمینه اقدامات همه جانبه‌ای انجام شود تا شاهد تحقق این امر مهم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توسعه و پیشرفت شهرستان و کمک برای رفع مشکلات مناطق مختلف شهری و روستایی کوثر را از دیگر اهداف این مجمع دانست و بیان کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی نیز تلاش همه‌جانبه‌ای توسط مجمع انجام می‌شود که تحقق این مهم نیازمند همکاری و همت همگانی است.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر با اشاره به ولایت پذیری ملت ایران گفت: ملت ایران به عنوان سربازان ولایت بدون هیچ منتی با تبعیت از فرامین و منویات داهیانه مقام معظم رهبری در تلاش برای حفاظت و حراست از ارزش‌های انقلاب و نظام هستند و دشمنان در این مسیر راه به جایی نمی‌برند.

پوررحمان با اشاره به تلاش دشمنان در ایجاد تزلزل در نظام و دستیابی به اهداف شومشان تصریح کرد: روحیه جهادی راهکار غلبه بر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان است و باید تلاش کنیم با نخبه‌پروری و روحیه جهادی در راستای مبارزه با فساد و فقر گام برداریم تا بتوانیم نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر افزود: در حال حاضر دشمنان با شکست خود در گزینه نظامی به جنگ اقتصادی، رسانه‌ای و فرهنگی با نظام روی آورده‌اند و با فشار اقتصادی به مردم در تلاش برای ایجاد نامیدی در بین ملت ایران هستند، اما ملت ما با بصیرت و هوشیاری لازم تمامی نقشه‌های دشمنان را به خوبی می‌شناسند و اجازه دخالت به آن‌ها را نمی‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن نخبه پروری روحیه جهادی توطئه دشمنان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه تلاش جامعه آزمایشگاهی تحقق خطوط درمان و شفای بیماران است

رئیس سازمان غذا و دارو در پیامی به مناسبت روز آزمایشگاهیان گفت: نتیجه تلاش جامعه آزمایشگاهی تحقق خطوط درمان و شفای بیماران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، در پیام سید حیدر محمدی به مناسبت روز آزمایشگاهیان آمده است:

«۳۰ فروردین، سالروز تولد حکیم جرجانی پزشک، پژوهشگر و آزمایشگر، نامدار ایرانی روز آزمایشگاه نامگذاری شده است. بی‌شک در روزهای حساس شیوع کرونا، در کشور اهمیت کار و زحمات جامعه علوم آزمایشگاهی برای عموم جامعه بیشتر و ملموس‌تر به چشم آمد، جامعه آزمایشگاهی تمام قد در کنار ملت ایران ایستاده و سر افراز و ایثارگرایانه به خدمت اهتمام ورزید.

جامعه آزمایشگاهی حلقه واسطی میان تمامی تلاشگران عرصه سلامت است و در نتیجه تلاش شبانه روزی آنان خطوط درمان و شفای دردمندان محقق می‌گردد.

به پاس این تلاش‌ها، اینجانب فرا رسیدن روز آزمایشگاه را به تمامی همکاران خود در آزمایشگاه مرجع سازمان و معاونت‌های غذا و دارو سراسر کشور، همچنین کسانی که حرفه‌شان علوم آزمایشگاهی است تبریک عرض کرده و برای همگی سلامت و موفقیت را آرزومندم.»

کد خبر 745499

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزه
  • دستور رئیسی برای مقابله با بنگاهداری بانک ها
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • نتیجه تلاش جامعه آزمایشگاهی تحقق خطوط درمان و شفای بیماران است
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • توجه به تعاونی ها و تولید آزاد راهکار تحقق شعار سال است
  • انسجام نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشید
  • تلاش برای تحقق سیاست های قوه قضاییه
  • جهان اسلام از تحقق وعده صادق مسرور است