Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران از تخصیص بودجه لازم برای احداث تصفیه‌خانه لواسان خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران گفت: تا پایان مهرماه جلسه‌ای با حضور نمایندگان مجلس با محوریت طرح مطالبات نمایندگان برگزار می‌کنیم. استان تهران بعد از سیستان و بلوچستان دومین استان کشور است که بیشترین آمار محرومین از تحصیل را داراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تبصره ۱۹ که گامی صحیح در برون سپاری است و بیانگر عزم جدی دولت و مجلس در این خصوص است، اما باید در واگذاری برخی پروژه‌ها باید دقت بیشتری شود.
محسنی بندپی به مشکلات راه‌های شهرستان شمیرانات اشاره کرده گفت: جاده و راه در استان تهران به ویژه در شمیرانات بعنوان یکی از اولویت‌های اصلی است.
استاندار تهران گفت: آبخیزداری بعنوان اولویت اصلی استان تهران برای پیشگیری از سیل در شمیرانات به طور خاص دنبال خواهد شد.
وی بیان داشت: طرح کاداستر اراضی در شمیرانات اقدامی پیشگیرانه برای جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز است.
محسنی بندپی یاد آور شد: بازنگری طرح‌های هادی روستایی در شمیرانات تا پایان سال ۹۹ باید به پایان برسد، ساماندهی حریم رودخانه‌های استان تهران بویژه جاجرود در شمیرانات تا پایان سال ۹۹ صورت خواهد گرفت.
وی بیان داشت: تفکیک حرایم شهری و روستایی در شمیرانات باید تاپایان سال ۹۸ به اتمام برسد، اطلس گردشگری شمیرانات بعنوان پیشران توسعه این صنعت شهرستان شمیرانات است تا پایان سال ۹۸ تدوین شود.
استاندار تهران یادآور شد: برای جبران عقب ماندگی تاریخی استان تهران در کمبود سرانه‌های آموزشی نیازمند اطلاع رسانی دقیق هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تصفیه خانه لواسان شهرستان شمیرانات استان تهران محسنی بند پی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب

دوستی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از امکان واگذاری انشعاب فاضلاب تا تابستان در شهر قاین خبر داد و گفت: با استقرار پکیج تصفیه فاضلاب، این امکان تا تکمیل دوره ساخت تصفیه خانه فاضلاب فراهم می شود.

او افزود: تا پایان سال بر اساس پیش بینی صورت گرفته شبکه جمع آوری فاضلاب قاین ۸۰ درصد و احداث تصفیه خانه این شهر نیز از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار خواهد شد.

دوستی با بیان این که در چهار شهر استان در حال حاضر شبکه جمع آوری فاضلاب در دست اجرا داریم، عنوان کرد: اکنون در شهرهای بیرجند، قاین، سربیشه و فردوس شبکه جمع آوری فاضلاب در حال اجرا است که تنها در مرکز استان شبکه در حال بهره برداری است.

بیشتر بخوانید

نصب ۵۸۰ انشعاب فاضلاب در بیرجند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به این که به دنبال ارتقای شاخص‌های های برخورداری از شبکه های جمع آوری فاضلاب در سطح استان تا متوسط کشوری هستیم، تصریح کرد: در این زمینه عقب ماندگی هایی در استان وجود دارد. 

او ادامه داد: در شهر فردوس ضمن تسریع در اجرای شبکه سعی بر انتخاب پیمانکار و اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهر فردوس است که در این زمینه به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.

دوستی از راه اندازی فاز مایع تصفیه خانه فاضلاب سربیشه تا انتهای سال خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال امکان واگذاری انشعاب در این شهر نیز فراهم شود.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اجرای خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • طرح ارتقای تصفیه خانه آب رامسر آغاز شد
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • ‌انتقال آب رودخانه کرج به البرز برای عبور از تنش تابستان
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه