Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به خروج روزانه بیش از 1000راس دام از استان واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، حسین کلانتری روز چهارشنبه 27 شهریورماه در نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز با اشاره به خروج روزانه بیش از 1000راس دام زنده از استان گفت: تعجب می کنم دستگاه استانی که خودش مسئول جلوگیری از خروج دام از استان است با خبرگزاری رسمی در استان مصاحبه می‌دهد و می گوید این ایراد را داریم، من با چنین مدیری چه کنم؟

وی با بیان اینکه هر دستگاه باید تکلیف خود را انجام دهد و خودش برعلیه خودش حرف نزند، اظهارکرد: امور عشایر برای جلوگیری از خروج دام از استان مسئولیت دارد و باید در کار پلاک‌کوبی دام همکاری و مشارکت کند تا جلوی خروج و ورود غیرمجاز دام زنده از استان گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به رئیس سازمان جهاد کشاورزی که در نشست حضور داشت، خاطرنشان کرد: رئیس جهاد کشاورزی نشستی با همکاران خود در امور عشایر و دامپزشکی برگزار کند و در یک پروسه زمانی تعریف شده با کار کارشناسی پلاک‌کوبی دام استان را انجام دهد.

کلانتری تصریح کرد: در این راستا باید پلاک کوبی دام های استان انجام شود که در صورت مشاهده دام بدون پلاک پس از اجرای این طرح در استان دام های بدون پلاک بعنوان دام غیرمجاز شناخته شوند.

وی با بیان اینکه در نحوه برگزاری جلسات باید تغییری حاصل شود، ادامه داد: پیگیری برای اجرایی شدن مصوبات لازم و ضروری است لذا مصوبات همه نشست‌ها اجرایی و عملیاتی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تعداد انبارها برای جلوگیری از قاچاق کالا بیان کرد: مهم است که آمار واحدی از انبارها در اختیار باشد اما متاسفانه در این خصوص چندان اشراف اطلاعاتی وجود ندارد.

کلانتری با اشاره به صحبت‌های معاون دادستان مرکز استان در خصوص تامین کالاهای سایر مناطق از شهر یاسوج تاکید کرد: اینکه سایر مناطق کالاهای خود را از یاسوج تامین می‌کنند بیانگر این موضوع است که انبارهای بزرگی از کالا در منازل مسکونی سطح شهر هستند که از آن بی‌خبریم.

وی تصریح کرد: صنعت، معدن و تجارت با همکاری و هماهنگی دستگاه قضایی ورود کنند و اگر انباری در استان وجود دارد که به ثبت نرسیده اقدامات لازم را جهت شناسایی و ثبت انجام دهند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خروج دام غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باشت یکی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است که بخش عمده‌ای از ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی آن ناشناخته مانده است. شهر باشت تلفیق جذابی از تاریخ تمدن کهن و باهویت اسلامی است که بین دو کوه و محدود به دو رودخانه زهره و شاه بهرام قرار دارد. بوستان یکی از بخش‌های شهرستان باشت است. تپه‌های رویایی، درختان سرسبز، بوستان‌های دل انگیز و واقع شدن بخش بوستان در محور شریانی جنوب به شمال موجب استقبال گردشگران از این منطقه بکر شده است. آثار تاریخی و اقامتگاه‌ها دائمی و مهمتر از آن مهمان پذیری مردم منطقه رونق گردشگری را در بوستان باشت به اوج خود رسانده است. پل بریم (چم بلبل)، دوگوردوپا، چهارصفه خان احمد، شلالدان، شوش وبوستان، دشت عنا، پشت کوه خان احمد، بوستان باشت را به مقصد طبیعت دوستان تبدیل کرده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • رفع تداخل ۱۰۰۰ پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • برای تبیین حجاب باید اقدام فرهنگی و تبلیغی انجام شود
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز