Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@03:50:37 GMT

اعلام آرای کمیته تعیین وضعیت/ تراکتور محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۵۶۳۲

اعلام آرای کمیته تعیین وضعیت/ تراکتور محکوم شد

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی شکایت محمد نوری از باشگاه تراکتورسازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد مورخ ۲۵ خردادماه ۹۵ و مبلغ یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد مورخ ۲۵ خرداد ۹۶ که جمعا به میزان ۵ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال به انضمام پرداخت مبلغ ۱۰۷ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* با توجه به شکایت داود نوشی صوفیانی از باشگاه صنعت نفت آبادان این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال بابت مبلغ پرداخت نشده قرارداد مورخ ۲۶ خرداد ۹۶ در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن توسط خواهان در ستون خواسته تکلیفی نمی‌باشد.

*در پرونده شکایت محمد اوسانی از باشگاه ماشین سازی شهریار تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال بابت مبلغ پرداخت نشده قرارداد مورخ ۱۲ دی ماه ۹۵ در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن توسط خواهان در ستون خواسته تکلیفی نمی‌باشد.

*براساس رای صادره شده در پرونده شکایت صادق غفاریان رضوی از باشگاه پدیده شهرخودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۳ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۹۱ ریال بابت قرارداد پرداخت نشده در حق خواهان محکوم شد.. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن توسط خواهان در ستون خواسته تکلیفی نمی‌باشد.

*با توجه به شکایت آرمان ایازلو از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. (رای قطعی است)

*در پرونده شکایت سعید نوروزی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۰ میلیون ریال بابت توافق نامه پرداخت نشده در حق خواهان محکوم شد.. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن توسط خواهان در ستون خواسته تکلیفی نمی‌باشد. (رای قطعی است)

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تراکتور لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچیان دام زنده محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده حمل ۱۲ رأس گوساله زنده به ارزش هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده تخلف را محرز و علاوه بر ضبط دام‌های قاچاق، راننده کامیون را به عنوان متهم ردیف اول به پرداخت هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته سالاری، شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش خودروی حامل بیشتر از ارزش سوخت کشف شده می‌باشد، مبلغ هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم ردیف اول را جمعاً به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: همچنین متهم ردیف دوم در شعبه به عنوان صاحب کالا به پرداخت هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم شد.

سالاری گفت: مأموران نیروی انتظامی شهرستان کوه چنار هنگام بررسی خودروهای عبوری گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان فارس ارسال کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • محکومیت خیبر و ذوب آهن در کمیته وضعیت
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
  • قاچاقچیان دام زنده محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند