Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@04:00:22 GMT

مشارکت دو مؤسسه قرآنی برای اعزام به عتبات عالیات

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۵۶۳۵

مشارکت دو مؤسسه قرآنی برای اعزام به عتبات عالیات

حمید محصل، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی رضوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: طی همکاری که با مؤسسه قرآن و عترت اسوه تهران انجام گرفته، ثبت‌ نام از متقاضیان زیارت امام علی(ع) و اباعبدالله الحسین(ع) انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعزام فوق طی دهه سوم محرم از سوم تا 10 مهرماه انجام می‌شود، اظهار کرد: این کاروان طی هشت روز حضور به صورت زمینی و در صورت تمایل با دریافت وام قرض‌الحسنه بدون سود و کارمزد، راهی عتبات عالیات می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصل اظهار کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۸۸۸۳۵۰۵۴ -۰۹۱۲۵۰۸۱۱۹۴ تماس بگیرند. همچنین برای ثبت‌ نام حضوری می‌توانند به نشانی مترو هفت‌تیر، خیابان مفتح، خیابان ورکش، پلاک 7 مراجعه کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن مؤسسه رضوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود

شهردار همدان، گفت: امسال هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود که با مشارکت مردم خواهد بود. - اخبار استانها -

سید مسعود حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، درباره اولویت‌های شهرداری در سال 1403، اظهار داشت: در شهرداری همدان بر اساس سیاست‌گذاری انجام شده امسال شاهد بروز و ظهور مقدماتی که انجام شده خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شعار ابتدای دوره ما این بود که از خام‌فروشی و فروش قطعات زمین فاصله بگیریم، افزود: در همین راستا ابتدای سال را با دو پروژه‌ای که در بحث سرمایه‌گذاری است در منطقه چهار همدان آغاز کردیم ضمن اینکه اراضی در دست شهرداری را با محوریت سرمایه‌گذاری برای آینده همدان تخصیص می‌دهیم.

شهردار همدان، عنوان کرد: حدود 30 تا 40 درصد زمین‌هایی که در شهرداری داریم برای جذب سرمایه‌گذار فراخوان می‌شود، همچنین به دنبال جلب مشارکت‌های مردمی برای پیشبرد اهداف در این زمینه در تلاش هستیم.

حسینی با بیان اینکه فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای پارک آبی همدان برگزار شده تا سرمایه‌گذار مناسب طرح پیدا شود عنوان کرد: امیدواریم امسال بالغ بر هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در همدان انجام شود که بستر لازم برای آن فراهم شده است تاکید داریم تا اتفاقاتی که در حوزه سرمایه گذاری و گردشگری در همدان رقم می خورد با مشارکت مردم باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • جوانانی که بانی شادی می‌شوند
  • گلاب برای عتبات | ماجرای گلاب گیری در یزد بعد از 250 سال
  • سفر به عتبات گران‌تر از سفر به ترکیه
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • واکنش دادستان رفسنجان در مورد فوت یک دانشجو
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود