Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-18@23:50:58 GMT

جودوی ایران تعلیق شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۵۷۴۸

جودوی ایران تعلیق شد

به گزارش صدای ایران از مهر، فدراسیون جهانی جودو با انتشار خبری بر روی سایت خود نوشت: براساس اتفاقاتی که در رقابت های جام جهانی توکیو رخ داد فدراسیون بین المللی جودو تصمیم به مقابله با فدراسیون ایران گرفت و آن را از تمامی مسابقات تعلیق کرد.
فدراسیون بین المللی جودو به دلیل اتفاقاتی که در تاریخ ۲۸ آگوست ۲۰۱۹ در آخرین رقابت های توکیو برای جودوکار وزن ۸۱- کیلوگرم ایران(سعید ملایی) در رقابت با جودوکار اسرائیلی رخ داد، چنین تصمیمی را اتخاذ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اعلام سایت فدراسیون جهانی، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در این موضوع نقش داشته اند.
به گزارش تسنیم طبق بیانیه منتشر شده در سایت فدراسیون جهانی جودود، تعلیق محافظتی در نظر گرفته شده برای فدراسیون جودودی ایران، با وجود اینکه هنوز نهایی نشده، از تاریخ ابلاغ لازم الاجرا است و فدراسیون جودوی ایران هم می‌تواند نسبت به این حکم به دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) اعتراض کند. محدودیت زمانی برای اعتراض به این حکم، 21 روز از زمان ابلاغ این حکم است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: فدراسیون جودو صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب نشان جهانی فیده داور شطرنج شهرضایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا گفت: بر اساس اعلام فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، در اولین جلسه شورای فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) در سال ۲۰۲۴، ۱۲ عنوان داوری بین المللی و فیده برای داوران ایران به تصویب رسید.


حمید صالحی افزود: بر این اساس «غلامحسین خسروانی» مربی شهرضایی، توانست به عنوان داور بین المللی دست یابد.

دیگر خبرها

  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • تیم ملی جودوی ایران امروز راهی هنگ‌کنگ می‌شود
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • کسب نشان جهانی فیده داور شطرنج شهرضایی
  • حراج شمش طلا پس از ۱۱ سال تعلیق در ویتنام