Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش انگجت، این مانیتور ۴۳.۴ اینچی که S۴۳۰c نام دارد، واضح‌ترین یا زیباترین نمایشگر خارجی موجود نیست اما از چندین ویژگی جالب توجه برخوردار است. می‌توانید دو دستگاه را به طور همزمان از طریق USB-C به این نمایشگر وصل کرده و صفحه هردو را در کنار هم نمایش دهید درست مثل این که دو مانیتور ۲۴ اینچی در یک مانیتور ادغام شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزون بر این، به لطف پردازنده نمایشگر و نرم افزاری به نام HP DeviceBridge می‌توانید فایل‌ها را تنها از طریق کشیدن (drag) و رها کردن (drop) بین دو سیستم منتقل کنید. این فایل‌ها از طریق اتصالات USB-C به نمایشگر از دستگاهی به دستگاه دیگر منتقل می‌شوند. این نمایشگر از رزولوشن ۴K و نرخ تازه سازی تصویر ۶۰ هرتزی برخوردار است.

S۴۳۰c قادر به نمایش ۹۹ درصد طیف رنگی فضای sRGB بوده و حداکثر روشنایی آن به ۳۵۰ نیت می‌رسد. افزون بر این، صفحه آنتی گلر (Anti-Glare) آن به کاربر کمک می‌کند تا تحت نورهای شدید بتواند صفحه را راحت‌تر ببیند.     

اگر شغلتان به گونه‌ای است که باید همزمان بر روی دو دستگاه کار کنید، استفاده از مانیتور جدید HP گزینه خوبی است که به شما امکان مدیریت هر دو دستگاه را از یک جا می‌دهد.

این تلویزیون از تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان) با قیمت ۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد.  

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فناوری نمایشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور یعقوبعلی نظری پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت رونمایی شد.

استاندار خراسان رضوی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: برابر قانون جوانی جمعیت تکالیف دستگاه‌ها در حوزه جمعیت روشن است و باید اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

وی گفت: ستاد جوانی جمعیت با هدف جوانی جمعیت و افزایش رشد مثبت موالید در کنار همه دستگاه‌ها نیز تکالیف خودش را دنبال می‌کند.

گفتنی است؛ دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان؛ اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • بومی سازی صفحه ضدگلوله برای دستگاه مه ساز امنیتی در اصفهان
  • آموزش: ۸ نکته برای دوام بیشتر باتری ساعت هوشمند
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!