Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@08:55:57 GMT

كشف 13شتر قاچاق در انار

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۵۸۱۶

كشف 13شتر قاچاق در انار

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی انار از كشف 13نفر شتر قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "رضا خلیلی نژاد" بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در پی كسب خبر مبنی بر تردد 2 دستگاه كامیون حامل احشام، موضوع را به صورت ویژه در دستور كار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران طی گشت زنی های هدفمند موفق شدند، 2 كامیون مورد نظر را شناسایی و در بازرسی از آن ها 13نفر شتر قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال را كشف كنند.
سرهنگ خلیلی نژاد تصریح كرد: در این ارتباط خودروها توقیف و 3 متهم  به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی انار یادآور شد: پلیس شهرستان در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص برخورد با پدیده قاچاق، با اشراف اطلاعاتی به صورت جدی با پدیده زیانبار قاچاق برخورد می كند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: كشف قاچاق انار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین سیفی اظهار کرد: در جهت برخورد با قاچاق کالا، مرزبانان مستقر در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور هنگ مرزی تایباد موفق شدند در بازرسی‌های به عمل آمده از وسایل همراه یک تبعه افغانستانی ۳۰ قوطی شیر خشک به ارزش ۳۴ میلیون و ۵۹۸ هزار ریال که به صورت قاچاق در حال خروج از کشور بود را کشف کنند.

جانشین مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه افزود: مرزبانان موارد مکشوفه را به همراه متهم مربوطه تحویل مراجع قضائی دادند.

وی با تاکید بر عزم قاطع مرزبانان در برخورد با قاچاقچیان کالا خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق یکی از وظایف نیروهای مرزبانی می‌باشد لذا با سودجویانی که قصد دارند با قاچاق کالاهای اساسی و روزمره موجب گرانی و ضربه به اقتصاد کشور شوند، به صورت قاطعانه برخورد می‌کنیم

کد خبر 6084809

دیگر خبرها

  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله قاچاق سوخت در انار
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم