Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر همتی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت از هویت های تمدنی ایران اسلامی است و باید بتوانیم این روحیه و فرهنگ را هر چه بیشتر در ابعاد مختلف و در بدنه جامعه ترویج کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، دکتر « فریدون همتی » در نشست ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان، عنوان کرد: برگزاری این کنگره یک رویداد فرهنگی مبارک برای هرمزگان است که باید با کار فرهنگی و اطلاع رسانی خوب تلاش کنیم تا تمامی اقشار جامعه از این رویداد مبارک بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت از هویت های تمدنی ایران اسلامی است و باید بتوانیم این روحیه و فرهنگ را هر چه بیشتر در ابعاد مختلف و در بدنه جامعه ترویج کنیم.

 

استاندار هرمزگان افزود: اتکا بر فرهنگ فداکاری، ایثار و شهادت موجب شکوفایی استعدادهای مختلف در جامعه می شود و نیازمند چنین حرکت های ارزشمندی در قالب برگزاری کنگره شهدا هستیم.

 

همتی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی های مناسب و دقیق برای برگزاری کنگره ملی هزار و ۵۰۰ شهید استان هرمزگان انجام شده است، تصریح کرد: تلاش می کنیم برنامه های با کیفیت در قالب این کنگره در هرمزگان برگزار شود و حمایت و پشتیبانی لازم در این خصوص در حال انجام است.

 

وی گفت: در سال جاری در تمامی برنامه ریزی ها و جهت گیری های حوزه های مختلف در هرمزگان موضوع مهم کنگره ۱۵۰۰ شهید استان مورد توجه قرار گرفته است.

 

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در این راستا و با تلاش دستگاه‌های مختلف اجرایی در هرمزگان ۱۵۰۰ پروژه طی سال جاری به برکت برگزاری کنگره ۱۵۰۰ شهید هرمزگان در سراسر این استان به بهره برداری می رسد که بخش عمده ای از آنها در هفته دولت سال جاری افتتاح شد.

 

همتی با تاکید بر اینکه باید از مشارکت مردم در راستای برگزاری مطلوب کنگره شهدای استان هرمزگان استفاده کنیم، اظهار داشت: برگزاری این کنگره سیره، راه و روش شهدای بزرگوار را هرچه بیشتر در جامعه نهادینه می کند.

 

وی با بیان اینکه استان هرمزگان با توجه به قرار داشتن در منطقه‌ای مهم و استراتژیک در کانون توجه قرار دارد، اضافه کرد: امروز اقتدار ایران اسلامی در استان هرمزگان و در آب های نیلگون خلیج فارس در معرض دید جهانیان قرار گرفته است.

 

استاندار هرمزگان افزود: همه دستگاه‌های اجرایی در این استان در فضای همدلی و وحدت برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان آمادگی کامل را دارند.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد ماه محرم کانون های مساجد شیراز عزاداری محرم مسجد طراز اسلامی اصفهان سازمان اوقاف و امور خیریه کنگره ملی شهدای هرمزگان استاندار هرمزگان فریدون همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار دنا در این نشست ، برگزاری اجلاسیه شهدای دنا و کنگره ملی شهدای استان را از مهمترین رویداد‌های فرهنگی استان در سال جدید دانست و گفت: همه کمیته‌ها باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند تا اجلاسیه‌ای درخور شأن شهدا برگزار کنیم.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دنا هم در این نشست گفت: ۳۳ کمیته در سطح استان و ۱۴ کمیته در سطح شهرستان‌ها تشکیل شده است.
عرفانی مقام بیان کرد: یکی از شهرستان‌هایی که در بحث اجلاسیه برنامه‌های خوبی دارد شهرستان دنا است، ولی در برخی از کمیته‌ها که مسئول آن مدیران ادارات است، برنامه‌ها به کندی پیش می‌رود. 
وی تاکید کرد: این اجلاسیه مختص سپاه نیست، همه ما وظیفه همکاری و تلاش برای اجلاسیه شهدا را داریم.
عرفانی به مصوبات مهم این نشست اشاره کرد و گفت: نصب بیلبورد در ورودی شهرسی سخت از سمت محور یاسوج، نامگداری بلوار کمربندی به نام بلوار بسیج یا بلوار شهید سلیمانی و مزین کردن کوچه و خیابان‌ها به نام شهدای شهرستان، رفع معارضات بلوار بسیج و نصب نماد و تمثال شهدا و همچنین ارسال گزارش کمیته‌ها توسط ادارات به سپاه جهت ارائه به استان و ستاد کنگره ملی از جمله این مصوبات است..
وی اضافه کرد: همه اقدامات ادارات اعم از خدمات رسانی‌ها، افتتاحیه‌ها و همه اقدامات عمرانی که صورت می‌گیرد باید با چشم‌انداز و نصب بنر استقبال از اجلاسیه شهدای شهرستان و کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
  • ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • تشریح مصوبات کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس
  • تدوین فرهنگ‌نامه شهدای غریب در اسارت استان بوشهر
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود