Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سرعین گفت:براساس گزارش بخشداری مرکزی و صدور دستورات قضایی در طی دو روز گذشته با اقدام بموقع کلانتری سرعین دو دستگاه خودروی نیسان حامل چوب که از طریق قطع غیر مجاز اشجار منطقه آلوارس تهیه شده بودند توقیف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مهدی رحیمی نسب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: براساس گزارش بخشداری مرکزی و صدور دستورات قضایی در طی دو روز گذشته با اقدام بموقع کلانتری سرعین دو دستگاه خودروی نیسان حامل چوب که از طریق قطع غیر مجاز اشجار منطقه آلوارس تهیه شده بودند توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرونده قضایی در جهت شناسایی عاملین اصلی تشکیل  و با افرادی که محیط زیست منطقه را به خطر می اندازند برخورد شدید می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سرعین گفت:با توجه به اینکه شهرستان سرعین منطقه ای توریستی باید در حفظ و صیانت از منابع طبیعی این شهرستان کوشا باشیم.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سرهنگ نبی اله قاسمی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه رازان هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری شوتی مشکوک و در بازرسی از آن سه هزار ثوب انواع البسه قاچاق فاقد مجوز کشف کردند.

وی افزود: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

به گفته فرمانده انتظامی خرم آباد یک نفر در این رابطه دستگیر شده است.

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • کامیون های حامل سوخت قاچاق در کرمان توقیف شدند
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • تشکیل ۶۵ پرونده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی
  • توقیف خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در خرم آباد
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • توقیف یک دستگاه خودروی آب‌فروش در منطقه رودهن
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق