Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاس گل پیروزی بخش خفاش‌ها در استمفوردبریج را کاپیتان پارخو ارسال کرد.

طرفداری - دنی پارخو، کاپیتان والنسیا از آلبرت سلادس حمایت کرد.

والنسیا هفته‌ای پر حاشیه و جنجالی را سپری کرد. پس از تصمیم عجیب مدیران باشگاه مبنی بر اخراج مارسلینو که کارنامه بسیار خوبی داشت، رختکن تیم به کلی شوکه شد و در بازی با بارسلونا نشان داد که تمرکز از آنها گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلادس جوان جانشین مارسلینو شد و پس از شروع تلخی که در نیوکمپ داشت، توانست در خانه چلسی تیمش را به یک پیروزی دلچسب برساند تا بحران برای مدتی هم که شده، فروکش کند.

به گزارش مارکا، پارخو پس از بازی گفت:

این اولین بازی ما در لیگ قهرمانان اروپا بود در زمینی دشوار و مقابل تیمی قدرتمند. با این حال شخصیت خودمان را نشان دادیم و عالی رقابت کردیم و جنگیدیم. با چالش دشوارمان رو به رو شدیم. ما به عنوان فوتبالیست‌هایی حرفه‌ای با هم تا پای جان با مربی جدید هستیم؛ هر تصمیمی که بگیرد. ما مدیون باشگاه هستیم. دوران ما تمام می‌شود و بازیکنان دیگری خواهند آمد اما باشگاه سر جایش باقی می‌ماند.

حاشیه‌های پس از اخراج مارسلینو؟ واقعیت این است که روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و وضعیت تیم ایده آل نبود. مردم درک نمی‌کردند که چرا ما خودمان را نشان نمی‌دهیم و حرفی نمی‌زنیم. باید گفت تحمل وضعیت پیش آمده برای همه ما دشوار بود. زمانِ سکوت بود. باید در زمین حرف می‌زدیم. مثل امشب. فوتبال همین است. اتفاقات این چنینی را زیاد تجربه کرده‌ام. باید اذعان کرد که مارسلینو فوق العاده کار کرد و نامش برای همیشه در خاطرها خواهد ماند اما حالا مربی جدیدی روی کار آمده و باید کنار او باشیم.

ناگفته نماند دنی مورفی، رئيس والنسیا دو روز پیش در تمرینات حاضر شد و از جانب پیتر لیم، از بازیکنان بابت وضعیت به وجود آمده عذرخواهی کرد. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به اسپانیایی‌ها: وینیسیوس بازهم شر به پا کرد!

بازی دوستانه شب گذشته تیم‌های اسپانیا و برزیل در سانتیاگو برنابئو چندان دوستانه نبود و به لطف رفتار‌های عجیب وینیسیوس جونیور حواشی عجیبی را هم به دنبال داشت.

در جریان این بازی که با تساوی ۳-۳ به پایان رسید بازیکنان دو تیم برخورد زیادی با یکدیگر داشتند و این حواشی در پایان بازی هم ادامه یافت. آلوارو موراتا، بازیکن اسپانیا، در طول این دیدار مورد انتقاد هواداران بود. تماشاگران حاضر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با سوت‌های ممتد اعتراض خود را نسبت به این بازیکن نشان می‌دادند.

موراتا که اکنون در اتلتیکومادرید حضور دارد پیش از انتقال به چلسی و یوونتوس، در رئال مادرید حضور داشت و بازیکن این تیم بود. او البته پس از انتقال به اتلتیکو مدام با رئالی‌ها کری‌خوانی داشته و به همین دلیل شب گذشته در ورزشگاه خانگی رئال مورد استقبال قرار نگرفت.

شماره ۷ اسپانیا که از اعتراضات مداوم تماشاگران عصبانی شده بود در پایان بازی تصمیم گرفت به سمت سکو‌ها برود و آنها را به سکوت دعوت کند. در همین لحظه یکی از بازیکنان برزیل وارد این صحنه شد!

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، از روی نیمکت برزیل بلند شده و به سمت موراتا رفت تا با عصبانیت به او هشدار داده و این بازیکن را از رفتارش پشیمان کند. دخالت وینیسیوس موجب شد تا او با موراتا درگیر شود که دخالت نیمکت نشینان دو تیم مانع از درگیری فیزیکی بین این دو بازیکن شد.

ستاره رئال مادرید در طول بازی هم شیطنت‌هایی از خود نشان داد که گفته‌های خودش پیش از این بازی را تکذیب می‌کرد. او در نشست خبری وقتی با سوالی درمورد نژادپرستی مواجه شده بود، تایید کرد که فقط می‌خواهد فوتبال بازی کند و سپس اشک‌هایش در پاسخ به این سوال مورد توجه قرار گرفت.

تصویری توسط تماشاگران این بازی از روی سکو‌ها ضبط شده که نشان می‌دهد بدون دلیل خاصی وینیسیوس سعی داشته بازی دیشب را به جنجال بکشد. در این تصویر بازیکن برزیلی پیش از ارسال کرنر روی دروازه اسپانیا از پشت با دستش به آیمریک لاپورت ضربه می‌زند.

لاپورت بی‌خبر به پشت سر برمی‌گردد و وینیسیوس را به عقب هُل می‌دهد تا اعتراض خود به این برخورد بی‌دلیل بازیکن حریف را نشان دهد. این ویدیو به سرعت در فضای مجازی دست به دست شده و یکبار دیگر مواضع تند علیه وینیسیوس را تکرار کرده است.

یک صفحه کاربری در اکس (توییتر سابق) این ویدیو را با جمله "من فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم" با چند ایموجی گریه منتشر کرده تا وینیسیوس را مورد تمسخر قرار بدهد. نکته جالب اینکه این ویدیو به دست لاپورت هم رسیده است. مدافع تیم النصر عربستان این ویدیو را بازنشر کرده و او با نوشته "شاید او می‌خواهد برقصد" بازیکن رئال را مورد تمسخر قرار داده است.

وینیسیوس طی ماه‌های اخیر در لالیگا مورد حملات نژادپرستانه طرفداران برخی تیم‌های اسپانیایی قرار گرفته و همواره معتقد است که بدون دلیل این اتفاق رخ می‌دهد، اما ویدیوی منتشر شده جدید تایید می‌کند که اگرچه هرگونه توهینی نادرست و غیرقابل قبول است، اما او در بروز خشم طرفداران و بازیکنان حریف چندان بی‌تقصیر هم نیست.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • شماره یک تیم ملی حق حسینی است | ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را مدیون دروازه بان استقلال هستیم
  • بازگشت بازیکنان لیورپول به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • حمله به اسپانیایی‌ها: وینیسیوس بازهم شر به پا کرد!
  • اعطای نشان افتخار به بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان
  • کومان: قبل گل دوم آلمان روی وخورشت خطا شد
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • نیم‌‌نگاه دورتموند به وضعیت دین هویسن؛ جانشین متس هوملس از یوونتوس می‌آید؟