Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامیان عارفی گفت: ۲۰۰ بسته لوازم التحریر توسط کانون شهدای عارف آباد کاشمر به ارزش بیش از ۳۵ میلیون ریال در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

«رضا غلامیان عارفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت:طرح مهر تحصیلی همزمان با دهه دوم محرم در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان همه ساله در آستانه ماه مهر و شروع سال تحصیلی برگزار می‌شود که امسال هم همزمان با آغاز تحصیلی و بازگشایی مدارس بیش از ۲۰۰ بسته لوازم التحریر و ۱۵ بن تحصیلی در بین دانش آموزان محروم روستا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای عارف آباد افزود: مردم خیر و واقفان همواره سعی داشته‌ اند به فرموده مقام معظم رهبری جامعه را از فقر مادی و معنوی دور کنند که در همین راستا طرح مهر تحصیلی به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای عارف آباد و با مشارکت خیرین در روستا اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه در سال رونق تولید قرار داریم با برنامه‌ریزی انجام شده در این طرح از کیف و نوشت افزارهای ایرانی و با طرح‌های ملی و مذهبی استفاده شده، اظهارداشت:بیش از ۲ هزار قلم از لوازم مختلف و مورد نیاز دانش آموزان در ۲ مقطع ابتدایی و متوسطه تهیه شده است.

 

غلامیان عارفی با بیان اینکه ارزش اقلام تهیه شده بیش از ۳۵ میلیون ریال بوده، ادامه داد:۳۸۰ دانش آموز در مقطع های دوره اول و دوره دوم دانش آموز دختر و پسر در مدارس عارف اباد تحصیل می کنند لذا از همه مردم نیکوکار و خیر درخواست می کنیم در تأمین بسته‌های تحصیلی و رفع احتیاجات دانش آموزان نیازمند همکاری کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای عارف آباد با بیان اینکه رفع نیازهای فرهنگی دانش آموزان روستا از واجبات است، یادآورشد: تقویت بنیان فکری و تحصیلی دانش آموزان بستگی به تأمین نیازهای اولیه تحصیلی دارد تا به این ترتیب با آرامش فکری بیشتری به ادامه تحصیل بپردازند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد شیراز پیاده روی اربعین مسجد طراز اسلامی عزاداری محرم محرم کانون های مساجد فارس توزیع لوازم التحریر دانش آموزان کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز (۵ اردیبهشت) آغاز شد.

به گزارش مهر، ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان