Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@16:08:52 GMT

احتمال کناره‌گیری نویر از تیم آلمان بعد از یورو 2020

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۶۰۸۱

احتمال کناره‌گیری نویر از تیم آلمان بعد از یورو 2020

به گزارش وانانیوز، 

 هفته‌نامه اشپورت‌بیلد امروز گزارش کرد مانوئل نویر برای آینده‌اش در حال برنامه ریزی است و به موضوع کناره‌گیری از تیم ملی به طور جدی فکر می‌کند.

براساس اعلام این نشریه دروازه‌بان 33 ساله بعد از مسابقات یورو 2020 به احتمال زیاد از «مانشافت» کناره گیری خواهد کرد اما در سطح باشگاهی به فعالیت همچنان ادام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویر که از سال 2009 تاکنون پیراهن تیم ملی آلمان را به تن دارد، تاکنون برای تیم کشورش 90 بازی کرده و حتی در جام جهانی 2014 قهرمان شده است.

وی هم اکنون گلر شماره یک تیم ملی محسوب می شود و بازوبند کاپیتانی را در اختیاردارد.

انتهای پیام/ا

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو بین‌الملل: آلمان ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند

سازمان عفو بین‌الملل در گزارش سالانه خود انتقاد شدیدی به سیاست‌های دولت فدرال آلمان در قبال رژیم صهیونیستی و جنگ غزه وارد کرده و از برلین توقف ارسال تسلیحات به این رژیم را خواستار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه دی سایت آلمان، سازمان عفو بین‌الملل در گزارش سالانه خود از اقدامات رژیم صهیونیستی در نوار غزه به شدت انتقاد کرد. این سازمان همچنین آلمان را به اعمال استانداردهای دوگانه در مناقشه خاورمیانه متهم می کند.

سازمان حقوق بشر عفو بین الملل از دولت فدرال آلمان خواسته است تا تحویل سلاح به اسرائیل را متوقف کند. جولیا دوکرو، دبیرکل شعبه آلمان عفو ​​بین‌الملل، در مراسم ارائه گزارش سالانه این سازمان غیردولتی گفت: اگر خطر وقوع جنایات جنگی یا نقض حقوق بشر وجود داشته باشد، نباید به اسرائیل و سایر کشورهای درگیر تسلیحات ارسال کرد. او با اشاره به اوکراین افزود که صادرات تسلیحات برای محافظت از مردم غیرنظامی در برابر حملات تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

این سازمان به این ترتیب انتقاد خود را از اقدامات رژیم صهیونیستی در نوار غزه تجدید کرد. دوکرو گفت: «عملیات نظامی نیروهای مسلح اسرائیل در نوار غزه حد و اندازه خود را از دست داده است. این شامل جنایات جنگی و نقض قوانین بین‌المللی بشردوستانه است.»

وی تاکید کرد: با این حال، دولت فدرال آلمان از نام بردن جنایات جنگی ارتش اسرائیل خودداری می کند. دولت فدرال آلمان باید برای آتش بس و آزادی گروگان ها در درگیری غزه تلاش کند. دوکرو گفت: «در عوض آلمان به طور فزاینده‌ای تسلیحات به این رژیم عرضه می کند. عفو بین‌الملل در رابطه با مناقشه خاورمیانه، دولت آلمان را به «استفاده از استانداردهای دوگانه» متهم کرده وتاکید کرد که این همچنین به استانداردهای بین‌المللی حقوق بشر آسیب می رساند.

این سازمان همچنین از دخالت در آزادی تجمعات در ارتباط با مناقشه خاورمیانه از طرف دولت آلمان انتقاد کرده واعلام کرد که بسیاری از رویدادهای همبستگی در طرفداری از فلسطینی ها به عنوان یک اقدام پیشگیرانه ممنوع شد. در این گزارش سالانه آمده است: گزارش‌هایی در رسانه‌ها از استفاده غیرضروری و بیش از حد از زور توسط پلیس، صدها دستگیری و افزایش نژاد پرستی علیه افرادی که تصور می‌شد عرب یا مسلمان هستند، وجود داشت.

جولیا دوکرو، دبیرکل عفو بین‌الملل در آلمان، با ارائه گزارش سالانه این سازمان، گفت که دولت آلمان با سکوت در مورد جنایات جنگی ارتش اسرائیل به "فرسایش نظم بین‌المللی" کمک می‌کند.

دوکرو خطاب به دولت فدرال گفت: "شما اعتبار خود را از دست می دهید." «استانداردهای دوگانه با سیاست خارجی مبتنی بر حقوق بشر که آنالنا بئربوک، وزیر امور خارجه آلمان اعلام کرد، سازگار نیست.

این گزارش همچنین آلمان را متهم می کند که به اندازه کافی از مهاجران در برابر اعمال خشونت محافظت نمی کند. بر این اساس تعداد جنایات افراط گرایان راست و جنایات ناشی از نفرت نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. اما موارد اقدامات ضد یهود و مسلمانان نیز افزایش یافته است.

دوکرو همچنین گفت: آلمان نژادپرستی ساختاری را به اندازه کافی به رسمیت نمی شناسد و برای محافظت از مردم در برابر جنایات نفرت کم کاری می کند. بر این اساس حملات و جنایات با انگیزه سیاسی، از جمله توهین و حمله به کسانی که به دنبال حمایت و اسکان پناهندگان هستند، در سال 2023 نسبت به سال قبل بیشتر افزایش یافته است.

گزارش سالانه عفو بین‌الملل به بررسی روند حقوق بشر در 155 کشور می پردازد. این سازمان به ویژه چهار نکته منفی را برای سال 2023 برجسته می کند: آسیب پذیری فزاینده غیرنظامیان در درگیری های مسلحانه، عقب ماندگی در برابری جنسیتی، حمله به فعالان حقوق بشر و خطرات ناشی از استفاده از هوش مصنوعی و فناوری های نظارتی.

عفو بین‌الملل در این گزارش سالانه هشدار دهنده همچنین نقض جدی حقوق بشر در سراسر جهان را محکوم کرده است. این سازمان در هنگام ارائه گزارش سالانه خود در روز سه شنبه گفت: «حکومت قانون و حقوق بشر در سراسر جهان بیش از چندین دهه در معرض تهدید قرار دارند.

این سازمان همچنین نسبت به افزایش نقض حقوق بشر از طریق استفاده از هوش مصنوعی هشدار می دهد. لنا رورباخ، کارشناس حقوق بشر در عصر دیجیتال از این سازمان حقوق بشری می‌گوید: «هوش مصنوعی می‌تواند برای تبعیض، اطلاعات نادرست و تفرقه استفاده شود. نرم‌افزاری مانند ChatGPT که متون ایجاد می‌کند، می‌تواند سخنان نفرت‌انگیز در خط مونتاژ تولید و گسترش دهد.

عفو بین‌الملل به ویژه استفاده از تشخیص چهره را محکوم کرد. رورباچر گفت که دولت فدرال آلمان هنوز به وعده خود مبنی بر ممنوعیت تشخیص چهره در فضاهای عمومی عمل نکرده است. استفاده از هوش مصنوعی در حال حاضر هم در مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا در آلمان و هم در بازی های المپیک پاریس مورد بحث است. رورباچر گفت: "این ترس وجود دارد که این به طور دائم گسترش یابد."

جنایات اسرائیل در غزه همطراز جنایات غربرئیس رژیم اسرائیل از آمریکا تشکر ویژه کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عفو بین‌الملل: آلمان ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند
  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • عکس| سورپرایز 2 بازیگر مشهور توسط بایرنی‌ها