Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@13:10:25 GMT

بازداشت یک داعشی در جنوب لبنان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۶۰۹۰

دستگاه امنیت داخلی لبنان از بازداشت یک عضو داعش که برای حملاتی در منطقه صیدا برنامه‌ریزی می‌کرد، خبر داد. ناطقان:به نقل از سایت النشره، مدیریت کل امنیت داخلی لبنان-شعبه روابط عمومی اعلام کرد: در چارچوب عملیات امنیتی پیشدستانه برای تعقیب باندهای زیرزمینی تروریستی به ویژه باندهای داعش شعبه اطلاعات توانست هویت یک فرد وابسته به داعش را شناسایی و او را در صیدا بازداشت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بیانیه این مرکز آمده است: فرد مورد نظر سال ۲۰۱۷ به همراه برادرش به صورت غیرقانونی وارد خاک لبنان شده بود. وی برای دو سال در حومه شمالی حلب سوریه عضو داعش بوده و بعد از اینکه زخمی شد در بخش اداری داعش مشغول فعالیت شد. این فرد کارشناس و سازنده بمب بوده است. بعد از اینکه وارد لبنان شده با تعدادی از حامیان داعش ارتباط برقرار کرد. او اخیرا با یکی از اعضای کادر داعش در سوریه از طریق اینترنت تماس برقرار کرده و تعداد زیادی تصاویر و ویدیو از مناطق و افرادی در لبنان را برای او ارسال کرده بود که از جمله آن ها عکس تجمع افرادی در بیروت و هیئت عزاداری منطقه صیدا که به عزاداران حسینی غذا می‌داد، بود. این فرد با کادر داعش در سوریه درباره موضوع خرید سلاح جنگی از لبنان ارتباط برقرار کرده بود. او قبل از اینکه به فعالیت امنیتی به نفع داعش در سوریه مکلف شود دوم سپتامبر بازداشت شد. منبع: ایسنا برچسب ها: بازداشت ، داعشی ، جنوب لبنان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازداشت داعشی جنوب لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان

حزب الله بامداد سه‌شنبه شهادت یکی از اعضای خود در حمله رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را تأیید کرده است

به گزارش مشرق، حزب‌الله اعلام کرد که « «محمد خلیل عطیه»» ملقب به «ساجد» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش وی از ساکنان دهستان «قانا» در جنوب لبنان بود.

همزمان نیز منابع خبری از حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر دادند.

مناطق اطراف شهرک‌های «بیت لیف»، «عیتا الشعب»، «یارون»، «المحمودیه»، «العیشیه» و ارتفاعات «جبل ابو راشد» هدف حملات اشغالگران رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • (ویدیو) حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در جنوب لبنان
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • فیلم/ حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • بازداشت ۳۶ مظنون داعشی در ترکیه
  • حملات هوایی اشغالگران به رفح ، اردوگاه المغازی و جنوب لبنان
  • راهبرد آمریکا در غرب آسیا چرا و چگونه شکست خورد؟
  • محور چابهار - نیک‌شهر بازگشایی شد