Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@10:38:51 GMT

پیشرفت ۳۵ درصدی فاز دوم پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۶۱۴۱

پیشرفت ۳۵ درصدی فاز دوم پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با وود اینکه هزینه های تملیک و ساخت سالن اجتماعات گلستان شهدا به صورت مشارکتی توسط استانداری، بنیاد شهید و شهرداری اصفهان تامین می شود اما تنها این شهرداری اصفهان بوده که به دلیل اهمیت موضوع به تعهدات خود عمل کرده است.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال بودجه مصوب به عملیات احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا تخصیص داده شده است و این در حالی است که آزادسازی املاک سالن اجتماعات گلستان شهدا ۱۰۰ میلیاردریال هزینه دربر داشته و ۳۰۰ میلیارد ریال هم بودجه مصوب آزادسازی املاک و عملیات احداث پارکینگ روباز گلستان شهدا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر منطقه ۶  شهرداری اصفهان بیان داشت: پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا در فاز دوم عملیات اجرایی با زیربنا هفت هزار متر مربع که شامل سالن اجتماعات و پارکینگ است از ۲۴ فروردین ماه آغاز شده و  تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و انتظار می رود این پروژه، در سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به بهره برداری برسد.

برکت با اشاره به فعالیت های منطقه ۶  شهرداری اصفهان به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان در گلستان شهدا ابراز داشت: کارکنان خدمات شهری منطقه ۶ شهرداری، در مسیرهای مشخص شده توسط بنیاد شهید در گلستان شهدا، ۶ عدد پرچم بلند که به مناسبت های مختلف تعویض می شود را در کنار پرچم های مشکی منقش به نام اباعبدالله بر سر مزار شهدا در قطعه ها و مسیرهای مشخص شده نصب کردند.

نظافت روزانه قبور متبرک شهدا

وی با بیان اینکه نظافت روزانه قبور متبرک شهدا و نظافت و پهن و جمع کردن فرش های خیمه حسینی بر عهده نیروهای خدماتی شهرداری منطقه ۶ شهرداری است، تصریح کرد: این نیروها در سه شیفت کاری نظافت و نگهداری از فضای سبز محوطه درونی و پیرامونی گلستان شهدا را هم برعهده دارند.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با اشاره به استقرار دو دستگاه خودرو حمل زباله و بازیافت و یک دستگاه شستشوی جداول در محوطه داخلی گلستان شهدا بیان داشت: پنج نیروی ثابت خدمات و نظافت خیمه حسینی گلستان شهدا از انجمن حمایت از زندانیان هستند و هر شب ۱۰ نفر نیروی کنترل نظافت جهت نظم در گلستان شهدا و پیرامون آن حضور دارند.

وی افزود: شهرداری منطقه شش با نصب ۸۰۰ پرچم میله ای و ۱۸۰ پرچم ایستاده و نصب بنرهای محرم و کمک به هیئت های عزاداری فضای کالبدی و معنوی این منطقه را متناسب با حال و هوای این ایام فضاسازی کرده است.

کد خبر 4721433

منبع: مهر

کلیدواژه: گلستان شهداي اصفهان شهرداری اصفهان ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد ایلام عاشورا شیراز مراسم عزاداری هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه گرگان اربعین 98 سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صالحی: پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز اولویت دولت در خوزستان است

دبیر شورای اطلاع‌ رسانی دولت گفت: با پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز در این دولت که به اندازه ۳۰ سال قبل از آن است و با استفاده از ۴۰۰‌ پمپ، آبگرفتگی‌های این شهر پس از یک شبانه‌روز تا حد زیادی رفع شد.

به گزارش ایسنا، احسان صالحی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«بارش ۳۸ میلی‌متر باران در اهواز در عرض ۴۰ دقیقه سبب آبگرفتگی ۲۷‌ نقطه شد. با پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز در این دولت که به اندازه ۳۰ سال قبل از آن بوده و با استفاده از ۴۰۰‌ پمپ آبگرفتگی‌ها پس از ۲۴ ساعت تا حد زیاد رفع شد.

پیگیری پروژه فاضلاب اهواز اولویت رییس‌جمهور در هر ۸ سفر به خوزستان بود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان در شب قدر
  • تمهیدات ویژه حمل‌ونقلی برای مراسم شب‌های قدر در اصفهان
  • بازدید استاندار اصفهان از سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان
  • صالحی: پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز اولویت دولت در خوزستان است
  • اسکان ۸ هزار زائر در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان تشییع شد
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • پارکینگ طبقاتی شهدا به‌زودی در سنندج کلنگ‌زنی می‌شود