Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@15:26:40 GMT

سپاهان، نایب قهرمان دوومیدانی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۶۱۵۴

سپاهان، نایب قهرمان دوومیدانی شد

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،مرحله نهایی بیست و سومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش آقایان که با حضور باشگاه های آسان پرداخت، فولاد مبارکه سپاهان، مس سونگون، پلیمر خلیج فارس، نفت تهران، مس کرمان، دانشگاه آزاد فارس، دانشگاه یزد، دانشگاه علوم پزشکی ایران و مقاومت تهران در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد با نایب قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به پایان رسید،تیم آسان پرداخت قهرمان شد و تیم مس سونگون نیز در جایگاه سوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سپاهان در آئین اختتامیه این بازی ها با بیان اینکه سپاهان قطب طلایی ورزش ایران است، گفت: شاهد درخشش دونده های ماده های مختلف تیم فولاد مبارکه در اولین حضور در لیگ دو و میدانی کشور بودیم.

مسعودتابش با اشاره به این نکته که حمایت از رشته دو و میدانی و تیم داری در این رشته مستمر و مداوم خواهد بود گفت: این را رسالت خود می دانیم که از ورزش پایه و مادر دو و میدانی حمایت کنیم.

وی در ادامه افزود:باشگاه سپاهان اگر به رشته ای ورود کند قطعا برنامه ریزی های درازمدتی برای آن رشته خواهد داشت و از این دست می توان به تیم داری در لیگ های سال های آینده ، تیم داری در رده های سنی پایه، تجهیز پیست دو و میدانی ورزشگاه بزرگ نقش جهان و ... اشاره کرد و این نوید را به ورزش دوستان به ویژه فعالان حوزه دو و میدانی می دهم که با حضور سپاهان در این رشته روزهای طلایی در انتظار دو و میدانی اصفهان خواهد بود.

رییس هیات دو و میدانی استان اصفهان نیز  در خصوص تیم داری سپاهان در رشته دو و میدانی گفت: با توجه به اینکه ورزشکاران اصفهانی در چند سال اخیر در قالب تیم های استان های دیگر در این رقابت ها شرکت می کردند و بعضا هم بدون تیم می ماندند با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان وارد مذاکره شدیم و در فرصت کوتاهی تیم دو و میدانی سپاهان تشکیل و به مسابقات لیگ اعزام شد که خدا را شکر تیم سپاهان به مقام نایب قهرمانی این رقابت ها دست یافت.

محمدرضا برکت کسب این افتخار را به ورزش دوستان اصفهانی تبریک و ضمن تقدیر از تلاش و کوشش ورزشکاران و اعضای کادر فنی گفت: اینجا بر خود لازم می دانم که از زحمات  رییس شرکت فولاد مبارکه اصفهان و همچنین مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به صورت ویژه تشکر کنم که اگر نظر مساعد و حمایت ها و مدیریت این عزیزان ورییس هیات مدیره فولاد مبارکه نبود چنین توفیقاتی به دست نمی آمد و بدون شک روزهای پیش رو روزهای پرفروغ دو و میدانی اصفهان خواهد بود چرا که در هر حوزه ای که مدیریت علمی با تلاش همراه شود و از همه مهمتر همدلی حاکم شود افتخارات یکی پس از دیگری حاصل خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان باشگاه های کشور دوومیدانی رقابت فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود

 بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر سرخپوشان سپاهان را شکست دهند، در پایان لیگ برتر قهرمان خواهند شد.

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آنها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آنها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آنها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود