Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمیدرضا پیوندی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان ضمن بیان اینکه طرح جمع‌آوری پسماند خشک سمنان با همراهی و استقبال خوب مردم روبرو شده است، گفت : این‌که این طرح از ۱۵ شهریور ۹۸ در سمنان آغازشده تا پایان سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

او بابیان اینکه این طرح با دربگیری تمام مناطق شهری در دست اجرا است، افزود: آموزش‌های لازم به‌منظور گسترش این فرهنگ تا پایان سال به خانواده‌ها داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان بابیان اینکه مردم و همراهی‌شان با این طرح رکن اصلی و محوری پسماند زباله‌های خشک در هر شهری است، بیان کرد: موفقیت طرح اجراشده در سمنان موسوم به خودروی مخصوص جمع‌آوری پسماند خشک درگرو همکاری همه شهروندان است.

پیوندی گفت: در این طرح شهروندان سمنانی می‌توانند پس از جمع‌آوری زباله‌های خشک خانه، با خودروی مربوطه که قبل از آن با دریافت کارت هوشمند پسماند شهری کد اشتراک آن اعلام می‌شود، تماس بگیرند و نسبت به تحویل زباله‌ها اقدام کنند.

او بابیان اینکه مردم برای حضور در این طرح بزرگ باید کارت مدیریت پسماند را دریافت کنند، گفت: آموزش‌های لازم توسط آموزشگران سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان به مردم داده می‌شود.

انتهای پیام/ح

طرح جمع‌آوری پسماند خشک از ۱۵ شهریور ۹۸ در سمنان آغازشد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی مردمانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و ساماندهی معتادان متجاهر و زباله گردها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت:با اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محله‌های منطقه ۱۷ تهران، تاکنون، ۹۰ معتاد متجاهر، ۳۰ متکدی، ۱۱ کودک کار و ۲۱۱ زباله گرد‌ها جمع آوری و ساماندهی شدند.

رضا سیفی افزود: معتادان متجاهر پس از شناسایی به مددسرا‌ها و یاورشهر تحویل داده می‌شوند.

وی گفت: پس از اجرای طرح ساماندهی زباله گرد‌ها اعم از کولی، کتفی و چرخی، از ۲۱۱ نفری که در منطقه ۱۷ شناسایی شدند ۴ تن و ۲۳۰ کیلوگرم پسماند خشک جمع آوری شد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ تهران نیز گفت: در این منطقه محل انبار زباله توسط عوامل گشت نواحی شناسایی و ۲۳ تن پسماند جمع آوری شد.

علی نایبی گفت: گشت‌های اجرایی در ناحیه چهارمنطقه ۱۹ تهران، ۱۴ تن پسماند خشک و قابل بازیافت از محدوده روستای کاشانک و ۹ تن انواع پسماند از محل نگه داری کارتن و ضایعات از محدوده بزرگراه شهید هاشمی روستای قلعه حاج موسی جمع آوری کردند.

دیگر خبرها

  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • پشت پرده مافیای زباله فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • توقیف ۵۴ دستگاه خودرو انتقال پسماند غیر مجاز | کشف ۲۰۰ تن پسماند از زباله گردها
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • آغاز جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • حذف باکس های جمع آوری زباله از معابر تبریز
  • لزوم فرهنگ‌سازی تفکیک زباله‌های خطرناک در قم
  • حذف جعبه های جمع آوری زباله در معابر تبریز
  • شناسایی و ساماندهی معتادان متجاهر و زباله گردها