Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم یادبود مادر دکتر مسعود سلیمانی، دانشمند ایرانی گروگان یانکی‌ها در حضور وزیر علوم و رییس دانشگاه تربیت مدرس و نماینده نهاد رهبری در سالن اجتماعات دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر علی فلاح‌رفیع، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری امروز در دانشگاه تربیت مدرس در ابتدای این مراسم، پس از عرض تسلیت به خانواده دکتر سلیمانی و ذکر مقام والای مادر، گفت: دکتر سلیمانی انسانی پاک، متدین، مومن و مخلص هستند که کشور مستکبر آمریکا بدون هیچ جرمی این انسان پاک را قریب به یک سال است که محبوس کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا در پشت پرده حقوق بشر و آزادی به راحتی جنایت‌هایش را انجام می‌دهد و هیچ عبایی ندارد. آمریکا باید جوابگوی ضایعه فوت مادر گرامی دکتر سلیمانی باشد که وقتی خبر محبوس شدن پسرش را شنید، به کما رفت و سرانجام دار فانی را وداع گفت.

دکتر فلاح‌رفیع با اشاره به اینکه سکوت دیگر جایز نیست، افزود: از وزارت خارجه تقاضا می‌کنم اقدامات لازم جهت رهایی دکتر از بند را انجام دهند.

دکتر محمد تقی احمدی، رییس دانشگاه تربیت مدرس نیز با اشاره به اتهامات واهی دولت آمریکا به دانشمند دربند، گفت: ما به عنوان مسؤولان دانشگاه تربیت مدرس وظیفه داریم از تمام جبهه‌ها مساله دکتر مسعود سلیمانی را پیگیری کنیم و کاملا خوش‌بین هستم که به فضل خداوند، رهایی دکتر سلیمانی شدنی است.

وی افزود: ما نگران دکتر سلیمانی هستیم، او در جایی به سر می‌برد که هم‌بندانش افراد مجرم و نااهل هستند و او در زندان شرایط جسمی و روحی بدی دارد، البته ظاهرا در زندان چند نفر با قرآن خواندن دکتر هم صدا شده‌اند.

داوود سلیمانی، برادر دانشمند ایرانی در بند آمریکا نیز در مراسم یادبود مادرش، پس از تشکر از ریاست دانشگاه تربیت مدرس، گفت: مهرماه ۱۳۹۷، در پروازی بدون بازگشت برادرم توسط کشوری تنگ نظر به نام آمریکا بازداشت شد؛ امروز در مراسم درگذشت مادری هستیم که به محض شنیدن خبر حبس فرزندش به کما رفت و هفت ماه بعد به خواب ابدی. 

وی یادآور شد: برادرم نمی‌داند هم اکنون مراسم بزرگداشت مادرش است و حتی پدرمان نمی‌داند که فرزندش یازده ماه است که در بند است.

داوود سلیمانی، همچنین در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص آزادی برادرم بیشتر وکیل‌هایی که خودمان گرفتیم، درگیر پرونده هستند که هزینه بالایی دارد و بیشتر هزینه را خودمان پرداخت کردیم و بخشی از هزینه را نیز دانشگاه تقبل کرده است. البته مسؤولین ذی ربط نیز قول مساعدت داده‌اند. برادرم استاد بین‌المللی بودند و منتظر همکاری مجامع بین‌المللی و دانشگاهی در این رابطه هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسعود سلیمانی دانشگاه تربيت مدرس بازداشت دانشمند ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • مدرس حوزه: اکثر خودکشی‌های اخیر مولود فقر است
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • مدرس حوزه علمیه: اکثر خودکشی‌های اخیر مولود فقر است
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • مدرس حوزه علمیه قم : اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است/ «هیچ توصیه‌ای نداریم که فرد خودکشی‌کننده در قبرستان عمومی دفن نشود»
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم