Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@17:07:58 GMT

۱۲ هزار دفترچه بیمه سلامت میان مددجویان البرزی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۶۳۵۷

۱۲ هزار دفترچه بیمه سلامت میان مددجویان البرزی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جوانشیر ظهر چهارشنبه در هشتمین شورای اطلاع رسانی که در محل بیمه سلامت استان برگزار شد با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۲۰ میلیارد تومان هزینه های درمانی بیمه سلامت شده است، اظهار کرد: از مجموع بدهی ها مبلغ ۱۷۰ میلیارد پرداخت شده است و در حال حاضر سه ماه به موسسات طرف قرارداد بدهکاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که سال گذشته ۶۰ درصد هزینه های دولتی و  دانشگاهی و ۴۰ درصد غیردانشگاهی بوده است، ادامه داد: از این رقم ۵۲ درصد برای بستری بیماران  و ۴۸ درصد هزینه درمان سرپایی بوده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان البرز اضافه کرد: در سال جاری ۲۴ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از خدمات بیمه پایه سلامت استفاده می کنند و در حال حاضر ۱۲ هزار دفترچه بین مددجویان توزیع شده است.

جوانشیر با بیان اینکه در حال حاضر ۴۳۰ هزار نفر بیمه شده در استان البرز داریم، گفت: زندانیان و خانواده هایشان برای بستری شدن از خدمات بیمه سلامت استفاده می کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه نسخه نویسی الکترونیک در شهرستان های استان کلید خورده است، گفت: رسیدگی الکترونیکی به اسناد پزشکی،   تسریع در امور و دقت در انجام کارهای بیمه‌ ای از جمله مزایای  این طرح است.

کد خبر 4722334

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بیمه سلامت شهرستان کرج استان البرز ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد ایلام عاشورا شیراز مراسم عزاداری هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه اربعین 98 گرگان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با بیان اینکه بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳ تمدید شد گفت: دهک‌های ششم تا نهم نیز از تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی در پرداخت حق بیمه بهره مند می‌شوند.
آقای رضایی افزود: افراد برای تمدید دفترچه‌های بیمه سلامت خود به نشانی بیمه سلامت ایرانیان مراجعه کنند و یا با شماره بیست و چهار ساعت بیمه سلامت به شماره ۱۶۶۶ تماس بگیرند و بیمه خود را تمدید کنند.
در استان خوزستان ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از آنها تحت پوشش صندوق روستایی و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر هستند که به صورت خودکار بیمه درمانی آنها تمدید می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم میان نیازمندان خوزستانی
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • توزیع ۲۰۰۰ سبد کالای معیشتی در ساری
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/ متهم در محل جنایت دستگیر شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ نفر در کرمانشاه
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند
  • تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود