Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:06:29 GMT

بازگشت ۴ بازیکن مصدوم به تمرینات فولاد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۶۵۰۰

بازگشت ۴ بازیکن مصدوم به تمرینات فولاد

چهار بازیکن مصدوم تیم فوتبال فولاد خوزستان به تمرینات این تیم بازگشتند. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام در چند هفته اخیر تعدادی از بازیکنان تیمش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته است و حسن بیت‌سعید، موسی کولیبالی، میثم دورقی و سینا مریدی بازیکنانی بودند که از دسترس کادر فنی خارج بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چهار بازیکن پس از برگزاری دیدارهای هفته سوم لیگ برتر به تمرینات فولاد بازگشتند و از لحاظ پزشکی مشکلی برای همراهی تیم‌شان در بازی با شهر خودرو نخواهند داشت. میلاد بدرقه اما مصدوم است و نمی‌تواند در بازی بعدی هم تیمش را همراهی کند.

قاسمی‌نژاد: 2 پنالتی ما برابر سپاهان سوخت/ هواداران فولاد باید صبور باشند

 

دیدار شهر خودرو - فولاد خوزستان در چارچوب هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19 روز جمعه 29 شهریور ماه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فولاد خوزستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد خوزستان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، پیام نیازمند که با شکستگی استخوان روی پا رو به رو شده بود آماده بازگشت به دروازه طلایی‌پوشان است و در تمرینات این تیم پا به توپ شد.

پیام نیازمند در بازی با گل‌گهر سیرجان مصدوم شد و جای خود را به نیما میرزازاد داد و پس از آن در 4 دیدار متوالی گلر جوان سپاهان برای این تیم به میدان رفت که عملکرد خوبی هم ارائه کرد و به نظر می‌رسد او در دیدار با استقلال ملاثانی هم در ترکیب این تیم قرار داشته باشد.

پیام نیازمند با حضور در تمرینات و مجوز کار کردن با توپ آماده دیدارهای حساس لیگ برتر و به ویژه بازی با پرسپولیس می‌شود تا در این بازی حساس مجدد به دروازه سپاهان بازگردد و مسئولیت حراست از دروازه این تیم را داشته باشد.

با توجه به مصدومیت همزمان نیازمند و بیرانوند به نظر می‌رسید دو گلر ملی‌پوش در این بازی حساس از لیست تیم‌های خود دور باشند اما بازگشت نیازمند و بازگشت احتمالی بیرانوند رقابت جالبی درون دروازه این دو تیم ایجاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال