Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@07:09:00 GMT

درهای دربی به روی مرتضی باز می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۶۵۳۸

درهای دربی به روی مرتضی باز می شود؟

لیگ نوزدهم تا اینجای کار برای مرتضی تبریزی به شکل عجیبی پیش رفته است. تبریزی که فصل پیش در دوران شفر در مقاطعی از فصل کاملاً نیمکت نشین شده بود، امسال در اولین بازی لیگ مقابل ماشین سازی در ترکیب اصلی و در پست غیرتخصصی وینگر چپ به زمین رفت.

به گزارش "ورزش سه" ، مهاجم همدانی استقلال در بازی مقابل فولاد به شکلی شگفت انگیز حتی در فهرست 18 نفره قرار نگرفت و شانس حضور در این بازی خانگی را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این پایان کار نبود و تبریزی در دیدار این هفته برابر نفت مسجد سلیمان بازی را از روی نیمکت آغاز کرد ولی با مصدومیت دیاباته در نیمه اول، برای دومین بار به ترکیب استقلال راه یافت.


تبریزی در مسجدسلیمان یک بار هم دروازه حبیب فرعباسی را باز کرد ولی مهدی سیدعلی حرکت او را خطا تشخیص داد و اعتقاد داشت که مهاجم استقلال قبل از ضربه زدن، مدافع مستقیمش را شارژ کرده است.


اما حالا در آستانه دربی تهران، هنوز وضعیت جسمانی و میزان مصدومیت دیاباته مشخص نیست و معلوم نیست این مهاجم 194 سانتی می تواند استقلال را همراهی کند یا نه. کادر پزشکی استقلال تلاش زیادی دارند تا دیاباته آماده دیدار روز یکشنبه شود ولی دیاباته در تمرین صبح چهارشنبه هم غایب بود تا ابهام ها درباره او بیشتر شود. ضمن اینکه فرشید اسماعیلی هم تا این لحظه از حضور در دربی محروم است و با وجودی که استقلالی ها معتقدند کارت زرد دوم فرشید باید پاک شود، هنوز خبر تازه ای از بخشش احتمالی اسماعیلی منتشر نشده.


با وضعیت مبهم دیاباته و فرشید اسماعیلی، شاید استراماچونی یک بار دیگر این فرصت را به مرتضی تبریزی بدهد که در دربی به عنوان مهاجم ثابت استقلال به زمین برود. تبریزی فصل گذشته در بازی رفت، یکی از مهاجمان اصلی آبی ها در دربی بود و 83 دقیقه فرصت حضور در زمین را داشت ولی در دیدار برگشت نیمکت نشین بود و در دقایقی که استقلال برای رسیدن به گل مساوی به آب و آتش می زد، جانشین گادوین منشا شد و 12 دقیقه در زمین بود.   


تبریزی خوب می داند گل زدن در دربی چقدر می تواند روی آینده او در استقلال تاثیرگذار باشد. شاید ادامه مصدومیت شیخ دیاباته، این فرصت طلایی را نصیب تبریزی کند که یک بار دیگر در دربی بخت خود را آزمایش کند.

دربی (داربی) مرتضی تبریزی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دربی داربی مرتضی تبریزی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمره بالای حاج صفی در دربی ایرانی‌های یونان

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در چارچوب  هفته پنجم  لیگ یونان تیم‌های آاک و آریس به مصاف هم رفتند که این بازی با گل‌های پونسه در دقایق ۹ و ۱۴ با نتیجه ۲ بر صفر به سود آاک به پایان رسید تا تیم میزبان سه امتیاز این بازی را کسب کند.

در این بازی احسان حاج صفی از آاک مقابل تیم پونسه که کریم انصاری فرد را به مدت 75 دقیقه در اختیار داشت  نمایش درخشانی ارائه کرد و سازنده یکی از گل های تیمش بود.

حاج صفی که تا پایان بازی در میدان بود بارها کانال کناری زمین را رفت و برگشت و چند ارسال خوب هم برای تیمش انجام داد.

او سازنده گل اول تیمش  در دقیقه 9 بود که با یک و دو و ارسال تند و تیز گلسازی کرد و مورد استقبال همبازیانش قرار گرفت.او در همین نیمه نخست یک موقعیت گل خوب هم داشت که بعد از ارسال همبازی اش از جناح مقابل قصد کنترل توپ را داشت اما موفق نشد و توپ با برخورد به پای چپ این بازیکن از بالای دروازه حریف بیرون رفت.

با این حال حاج صفی در هر دو نیمه مسابقه حضور فعالی در امور تهاجمی تیمش داشت و در بسیاری از کارهای ترکیبی که بعضا منجر به خلق موقعیت می شد با پاس های سالم و ارسال‌های درست  کار تیمش را پیش می برد.با چنین عملکردی او از هر دو برنامه فوتبالی نمره بالایی گرفت به طوری که یکی از آنها برای او نمره 8 و دیگری نمره 8.3 را در نظر گرفت.

آاک با این برد ۶۹ امتیازی شد و در صدر جدول ایستاد. آریس ۴۸ امتیازی هم در رده پنجم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • مورایس: لیاقت برتری در دربی اصفهان را داشتیم
  • مورایس فحش خورد و دربی را برد
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد
  • احتمال برگزاری حساس‌ترین دربی تاریخ پایتخت!
  • مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • نمره بالای حاج صفی در دربی ایرانی‌های یونان