Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@04:23:40 GMT

قزوین| دستاوردهای دفاع مقدس باید به گوش مردم برسد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۶۶۰۶

قزوین| دستاوردهای دفاع مقدس باید به گوش مردم برسد

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: اگر امروز انقلاب اسلامی ایران و ارزش‌های اسلامی ما پابرجاست به دلیل مقاومت جوانان عزیزمان در دفاع مقدس و رشادت فرزندان انقلاب است که امروز باید این دستاوردها به گوش مردم برسد. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ عباس برزگر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قزوین اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در طول عمر خود روزهای خوب و بد زیادی را به خود دیده است و دشمنان در هر دوره‌ای تلاش کرده‌اند تا به انقلاب و مردم ایران اسلامی صدمه وارد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: گاهی دشمنان با همکاری یکدیگر مشکلاتی در مسیر پیشرفت ایران ایجاد کرده‌اند که هر کدام از این مشکلات می‌تواند یک به تنهایی سرنوشت یک ملت را تغییر دهند این در حالی است که جوانان رشید و برومند ما با دفاع از این مرز و خاک اجازه ندادند دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: ایجاد ترور در شهرهای کشور، درگیری بین مردم و اختلافات شیعه و سنی و در نهایت دفاع مقدس از نمونه تلاش‌های دشمن برای براندازی نظام است ولی با وجود مشکلاتی که برای ما ایجاد کرده‌اند هیچ کدام از این اتفاقات نتوانسته است ما را از مسیر اصلی حرکت مان منحرف کند.

برزگر عنوان کرد: دفاع مقدس از نمونه همین مشکلات بود که سال‌ها وقت و انرژی کشور را به خود معطوف کرد و به شهادت تعداد زیادی از جوانان و عزیزانمان منجر شد.

وی گفت: در همه این اتفاقات همراهی مردم، مسئولین و رهبری بزرگ انقلاب موجب شد تا ایران از این روزهای سخت با اقتدار و سربلندی بیرون بیاید و امروز به یکی از قدرت‌های اصلی در منطقه و دنیا تبدیل شود که آمریکا از اسم ایران به هراس بیفتد.

مستند فاخر "مقتدا" هفته دفاع مقدس از سیمای مرکز گیلان پخش می‌شودتشریح اقدامات ارتش و نیروی انتظامی استان اصفهان در هفته دفاع مقدس60 برنامه فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس در گیلان برگزار می‌شود

جانشین سپاه صاحب الامر(عج)  استان قزوین یادآورشد: امروز آمریکا در مقابل ایران به خاک افتاده است و نمی‌داند چه برخوردی با ایران داشته باشد، از یک سو از قدرت ایران نگران است و از سوی دیگر نمی‌تواند با ارزش‌ها و اعتقادات ما کنار بیاید و در نهایت به این رسیده است که ایرانی زیربار حرف زور نمی‌رود.

برزگر خاطرنشان کرد: این روحیه از ایران به سایر کشورهای اسلامی دنیا نیز انتقال یافته است و خودشان امروز الگوی خود را جمهوری اسلامی ایران معرفی می‌کنند.

وی بیان کرد: در روزگاری که بسیاری از کشورهای عربی با اشاره آمریکا از سرزمین خود فرار می‌کنند در عده‌ای آزاده به رهبری سید حسن نصرالله به الگوگیری از امام خمینی(ره) و مردم بزرگ ایران در مقابل بزرگترین قدرت‌های جهان ایستادگی کرده‌اند و استکبار را به وحشت انداخته‌اند.

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در سال‌های گذشته از سوی تلاش شده تا دستاوردهای ما از این مبارزات و تلاش‌ها فراموش شود در حالی که رسانه انقلابی اجازه نمی‌دهند این ارزش‌ها در جامعه کمرنگ شود.

برزگر عنوان کرد: باید ارزش‌ها، ابعاد مختلف و دستاوردهای ما از انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مبارزات جوانان ایرانی در مسیر دفاع از میهن به نسل جدید منتقل شود که برای تحقق این امر نیازمند همراهی رسانه‌ها هستیم.

انتهای پیام/ ع

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: دفاع مقدس دفاع از مرزهای ایران اسلامی بود، اما اکنون مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام، حمایت از همه مسلمانان، زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت، حمایت از محرومان و مستضعفان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم رژه نیروی‌های مسلح استان قزوین که همزمان با 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد،‌ اظهار داشت: خدای متعال در آیه 7 سوره محمد فرموده «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ»، یعنی (اى کسانى که ایمان آورده‏‌اید اگر خدا را یارى کنید یاریتان مى‌کند و گام‌هایتان را استوار مى‌دارد).

وی ادامه داد: این وعده خداست که هر کس به حمایت از راه خدا، برای کمک به محرومان و مستضعفان، کمک به بندگان خدا، کمک به بندگی، عبادت و ایمان، کمک به عدالت و قسط به پا خیزد، خدا هم وعده داده که او را یاری کرده، ثابت‌قدم نگه می‌دارد و از هر گزند و شکستی حفظ می‌کند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: ما در مقابل رژیم منحوس و غصبی صهیونیستی به عنوان محور ظلم، جنایت و نسل‌کشی قرار داریم، خدا فرموده غضب من شدت می‌گیرد آنجایی که به کسی ظلم بشود که آن مظلوم غیر از من کسی را ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: خدا وقتی شکست و اضمحلال دشمنان مؤمنین و ظالمان را می‌بیند و ضربه سنگینی به ستمکاران وارد می‌شود خودش را تحسین می‌کند، این معنا در آیه 45 سوره انعام آمده است، خداوند در این آیه فرموده «فَقُطِعَ دَابِرُ الْقَوْمِ الَّذِینَ ظَلَمُوا وَالْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ»، یعنی (پس ریشه آن گروهى که ستم کردند برکنده شد و ستایش براى خداوند پروردگار جهانیان است).

عابدینی تأکید کرد: این همه حکم انتقامی خدای متعال راجع به کسی است که فقط یک مؤمن را کشته است، رژیم منحوس صهیونیستی که اینهمه زن، کودک و مردم بی‌پناه را کشته‌اند، حتی نسل‌کشی در مورد آوارگان را هم ادامه داده‌اند، به گونه‌ای که خشم و غضب همه اهل عالم را بر انگیخته‌اند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: یک زمانی امام خمینی (ره) در فیضیه قم در سال 42 یک تنه علیه آمریکا، اسرائیل و صهیونیستم برخاست و فریاد برآورد، همان ملتی را به قیام واداشت و ملت ایران به پا خاستند، وقتی ملت به پا خاستند خیلی زود ارتش جمهوری اسلامی به مردم پیوست و زیر پرچم رهبری و هدایت امام راحل قرار گرفت و با ایمان، وحدت و رهبری انقلاب مستحکم شد.

وی یادآور شد: در ایام دفاع مقدس باز هم ارتش و نیروهای مسلح و سپاه پاسداران درخشیدند و افتخار آفریدند، دفاع مقدس دفاع از مرزهای ایران اسلامی بود اما اکنون مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام، حمایت از همه مسلمانان، زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت، حمایت از محرومان و مستضعفان که حتی مسلمان هم نیستند، است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان تاکید کرد: روز 29 فروردین روز حماسه و افتخار است، به تعبیر رهبر حکیم انقلاب ارتش کلمه طیبه است، کلمه طیبه یعنی درختی که هر روز شاخ و برگش گسترده‌تر و تنومندتر می‌شود، ان‌شاءالله سال آینده زیر سایه رهبر حکیم انقلاب شاهد اضمحلال رژیم صهیونیستی و نجات همه کسانی که از ظلم و جنایات این رژیم در سختی و مشقت هستند باشیم.

درایت امام در پاسخ دندان‌شکن به دشمنان ارتش 

امیر حسین محمدشفیعی، قرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی استان قزوین در ابتدای این مراسم، اظهار داشت: درود و سلام می‌فرستیم بر ارواح طیبه شهدا و امام شهدا خاصه 48 هزار شهید گلگون کفن ارتش جمهوری اسلامی ایران که از جان خود در راه حفظ ارزش های والای دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی جانشان را فدا کردند.

وی ادامه داد: عده‌ای با برخی تفکرات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در تدارک این بودند که ارتش جمهوری اسلامی ایران را از میدان به در کنند که با درایت معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) تیرشان به سنگ خورده و روز 29 فروردین ماه به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران مزین شد.

ارشد نظامی آجا در استان های قزوین و زنجان یادآور شد: وجود ارتش برای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران لازم و ضروری بوده و در بحران ها و میادین مختلف در کنار سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و سازمان بسیج مستضعفین دوشادوش آحاد مردم ایستادگی کرده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی 16 زرهی استان قزوین تصریح کرد: لشگر 16 زرهی برای استان های قزوین، زنجان و همدان افتخارآفرین است، چرا که در دفاع مقدس و سایر صحنه ها در کنار حمایت مردم زیر سایه انقلاب اسلامی افتخار آفرینی کرده است.

وی در پایان ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه و سبز پوشان انتظامی در سیستان و بلوچستان این چنین تاکید کرد: همیشه مایه افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده که خدمتگذار مردم بوده و معتقد است که ملت بزرگ ایران اسلامی ولی‌نعمت هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفاع از شرف و پرچم مقدس است/ایران پاسخ غرورآمیزی به اسراییل داد
  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش