Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت کشور در واکنش به موضوع حذف عنوان شهید در برخی از اسامی معابر اظهار کرد: آن چه بدیهی است این است که نام شهدای گرانقدر تحت هیچ شرایطی از معابر و خیابانها حذف نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، سید سلمان سامانی افزود: مسئولان شهری مطمئنا پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد کمااینکه شهرداری تهران هم از ابتدای طرح این موضوع در رسانه‌ها، بررسی‌های لازم را انجام داد و پاسخگو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: همین رویه را درمورد هر شهری که این دغدغه بوجود آمده باشد را خواهیم داشت و سازمان شهرداری‌ها با نظارت بر شهرداری‌های سراسر کشور از این مطالبه جامعه صیانت خواهد داشت. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور سامانی یادآور شد: از شهروندان عزیز می خواهیم مثل همیشه در موضوعات مرتبط با شهر خود حساس و مانند همین موضوع خواهان توضیح و اصلاح باشند؛ این نشانه زیست هوشیارانه شهروندان ماست، اما از طرف دیگر مردم عزیز ما مطالبه دارند که آرامشی که ارمغان ایثار شهدای والامقام ماست، تحت الشعاع فضاسازی‌های رسانه ای قرار نگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت كشور شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه معابر استادیوم آزادی توقف نکنید

سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به برگزاری مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها (ع) در شهر تهران و همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، امروز در ورزشگاه آزادی، پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی جهت تسریع در رفت و آمد شهروندان به مراسم با هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط در نظر گرفته است. 

سرهنگ بهرام آبادی ادامه داد: در این مراسم علاوه بر پارکینگ‌هایی که در ضلع شرق و غرب استادیوم آزادی وجود دارد پارکینگ‌های دیگر نیز در سمت‌های شمال، شرق و غرب ورزشگاه پیش بینی شده است که شهروندان بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را پارک و در مراسم حضور پیدا نمایند. 

او گفت: همچنین شهروندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند از متروی ورزشگاه آزادی نیز جهت حضور در این مراسم استفاده نمایند. 

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان بیان کرد: با توجه به اینکه پارکینگ‌های متعددی که در اطراف ورزشگاه پیش بینی شده است و همچنین حمل و نقل عمومی که از پارکینگ‌ها به محدوده استادیوم آزادی مهیا گردیده است لذا از شهروندان می‌خواهیم که وسیله نقلیه خود را در سطح و حاشیه معابر ورزشگاه آزادی پارک نکرده و در هنگام اتمام مراسم نیز از عجله و شتاب بپرهیزند و همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در مراسم داشته باشند. 

سرهنگ بهرام آبادی گفت: همچنین بمنظور کاهش ترافیک در این محدوده سایر رانندگان می‌توانند از مسیر‌های جایگزین همچون آزادراه شهید فهمیده، بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید لشگری جهت تردد استفاده نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران/ ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی در این شب‌ها
  • موتورسیکلت‌های متخلف در چه شرایطی توقیف می‌شوند؟
  • سیاست اسلام‌آباد در پیشبرد پروژه گازی با ایران روشن است
  • سفر قریب‌الوقوع بلینکن به سه کشور اروپایی
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • عملکرد شهرداری نقش بسزایی در ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان دارد
  • عملکرد شهرداری نقش به‌سزایی در ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان دارد
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • ۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در شهربازی کرمان
  • در حاشیه معابر استادیوم آزادی توقف نکنید