Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین تکریم داریوش رضوانی مشاور منابع انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیران بازنشسته این معاونت عصر امروز با حضور معاون امور فرهنگی و جمعی از مدیران و کارکنان این معاونت و روسای اتحادیه های مختلف چاپ و نشر برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، در ابتدای این آیین «محسن جوادی» با اشاره به ویژگی های شخصیتی داریوش رضوانی گفت: من با آقای رضوانی تا قبل از حضور در این معاونت آشنایی قبلی نداشتم و کمتر راجع به افراد مبالغه می کنم ولی آقای رضوانی از جمله افرادی هستند که کارها را با روحیه عاطفی، انسانی و اخلاقی انجام می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ویژگی احساسی و عاطفی سرمایه بزرگی برای انسان به شمار می آید و بدون عواطف زندگی خشک و غیر انسانی می شود.

 

جوادی ادامه داد: آقای رضوانی در حل مشکلات کارکنان همیشه پیش قدم بودند و برای رفاه حال کارکنان تلاش های زیادی داشتند.

 

وی در پایان گفت: آقای رضوانی دارای تجربیات زیادی هستند و به طور قطع در آینده از تجربیات ایشان بهره خواهیم برد.

 

در بخشی از این آیین «محمدرضا سوقندی» مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران گفت: یکی از آسیب هایی که در اکثر وزارتخانه ها وجود دارد واگرایی هایی است که باید به همگرایی تبدیل شود و خلائ تاریخ شفاهی در وزارتخانه احساس می شود.

 

وی در عین حال تصریح کرد: بنابراین هر فردی که بازنشسته می شود می تواند به تالیف خاطرات خود در طول ایام خدمت روی آورد و آقای رضوانی هم که دارای تجربیات زیادی هستند نیز می توانند خاطرات دفاع مقدس خود و خدمت در این وزارتخانه را تالیف کنند.

 

در بخش دیگری داریوش رضوانی ضمن تقدیر از معاون امور فرهنگی و مدیران و کارکنان این معاونت گفت: دوران خدمت ابتدا و انتهایی دارد و امروز پایان خدمت من در این وزارتخانه است.

 

وی در ادامه رمز موفقیت کاری خود را دوستی و صمیمیت با کارکنان و مدیران دانست و افزود: با همکارانم همیشه دوست بوده ام و سعی در حل مشکلات آن ها داشته ام و حتی گاهی آن ها با من درد و دل می کردند و از مشکلات خانوادگی خود می گفتند و من در حد توان سعی در حل برخی از این مشکلات می کردم.

 

در این آیین برخی از مدیران، روسای اتحادیه های ناشران و چاپ و کارکنان این معاونت در تکریم مشاور منابع انسانی معاونت امور فرهنگی سخنانی را گفتند.

 

در پایان این مراسم لوح تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و دیگر مدیران این وزارتخانه به داریوش رضوانی اهدا شد.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد عزاداری محرم ماه محرم مسجد طراز اسلامی شیراز پیاده روی اربعین محرم محسن جوادی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: «در زمینه حجاب کار اجرایی انجام نمی‌دهیم؛ دنبال فرهنگ‌سازی هستیم.»

به گزارش تسنیم، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور روز چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در حاشیه جلسه هیئت‌دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملاً نمی‌توانیم در مسئله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که سال گذشته در این زمینه، توسط معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری انجام شد، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود تا آن‌ها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار کنند و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است