Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عباس دانایی فرماندار سمنان در جلسه مشترک گروه کارگری سمنان  ضمن بیان اینکه خوشبختانه برای رفع و کاهش بیکاری اقدامات خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته است، گفت : امروز تنها هزار و ۱۷۰ نفر در این شهرستان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

او درباره آمار فرایند‌های کاریابی در شهرستان سمنان طی شش‌ماهه اول سال ۹۸، افزود : از ابتدای سال تا ابتدای شهریورماه ۹۸، یک هزار و ۸۷۲ نفر جویای کار در سامانه‌های کاریابی ثبت‌نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سمنان گفت: از میان نزدیک به دو هزار ثبت‌نام کننده جویای کار در شهرستان طی پنج‌ماهه نخست سال ۹۸، قریب به یک‌سوم یا ۳۲ درصد زن و ۶۸درصد مرد هستند.

دانایی بابیان اینکه ۳۵۲ نفر در سطح شهرستان سمنان طی پنج‌ماهه نخست سال جاری به کار گمارده شده‌اند، تأکید کرد: این میزان ۳۶ درصد کل به کار گمارده شدگان سطح استان سمنان است.

او بابیان اینکه ۴۴ درصد کارجویان استان سمنان متعلق به شهرستان سمنان هستند، تأکید کرد: ۱۰ هزار و ۱۷۳ کارگاه و واحد تولیدی با اشتغال ۳۸ هزار نفر در شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام/ح

۳۲درصد جویندگان کار سمنانی زن هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، آمارهای مؤسسه دیتا کورپوریشن حاکی از آن است که شرکت سامسونگ کره‌جنوبی توانسته با پشت سر گذاشتن رقیب آمریکایی خود، اپل، به بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند تلفن همراه در جهان تبدیل شود.

سامسونگ سال گذشته رقابت را به اپل واگذار کرده بود.

آمارهای موجود نشان می‌دهد به خاطر افزایش رقابت به خصوص از سوی شرکت‌های آسیایی، اپل در سه ماهه نخست امسال کاهش ۱۰ درصدی فروش را تجربه کرده است.

اپل در همین بازه زمانی حدود ۵۰ میلیون دستگاه گوشی در بازار جهانی فروخته که نسبت به ۵۵.۴ میلیون مدتش مشابه سال گذشته بیش از ۵ میلیون دستگاه کمتر بوده است.

در همین بازه زمانی البته سامسونگ هم کاهش ۰.۷ درصدی فروش را تجربه کرده، با این حال اما به نظر می‌رسد گوشی ساز کره‌ای شرایط به مراتب بهتری را نسبت رقیب آمریکایی خود به ثبت رسانده است.

از سوی دیگر بیش از ۲۰ درصد سهم بازار گوشی در سه ماهه نخست امسال دست سامسونگ و ۱۷ درصد آن هم در اختیار اپل بوده است.

شرکت تولید گوشی شیائومی چین نیز پس از سامسونگ و اپل، سومین تولید کننده بزرگ گوشی در جهان بوده است.

به طور کلی فروش گوشی تلفن همراه در جهان در سه ماهه نخست امسال ۷.۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بوده است.

کد خبر 6081675 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند
  • خم شدن کمر اقتصاد اسرائیل زیر بار جنگ غزه
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد
  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری
  • چگونه بیمه بیکاری بگیریم؟
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری