Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها هواداران آلمان از بازگشت دوباره متس هوملس به تیم ملی آلمان صحبت می‌کنند و این مدافع مستحکم به این موضوع واکنش نشان داد.

طرفداری- متس هوملس، مدافع 31 ساله آلمانی که از بایرن مونیخ به دورتموند برگشت، در مصاحبه‌ای با بیلد در خصوص دوران حضورش در جمع باواریایی‌ها و داستان بازگشت به تیم ملی آلمان گفت:

در بایرن مونیخ، در سه فصل قهرمان لیگ شدیم و طی این سه فصل در لیگ قهرمانان توسط تیم‌هایی حذف شدیم که در نهایت قهرمان اروپا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جز بازی برابر لیورپول در فصل گذشته، در آن دو فصل تنها جزییات باعث حذف ما شد. در خصوص بایرن مونیخ، هیچ فکر و نظر منفی‌ای ندارم.

رومنیگه گفته بود نیکو کواچ در گفتگویی به شما گفته نمی‌تواند برای فیکس بودن به شما تضمین بدهد و به همین دلیل درخواست جدایی از بایرن را دادید. این درست است؟

این جمله صحت ندارد و در خصوص این موضوع چیز بیشتری نمی‌گویم.  

آیا جیدون سانچو تنها مهره‌ای از دورتموند است که می‌تواند بایرن مونیخ را تقویت کند؟ موافقید؟

این یک مسئله سلیقه‌ای است. اگر این سوال را از ده نفر بپرسید، شاید ده پاسخ متفاوت دریافت کنید. در مورد جیدون، او استعداد حضور در هر تیمی در دنیا را دارد. نیکلاس زوله؟ من و او یکدیگر را خیلی دوست داریم. این مسئله که کدام یک از ما بهتر است، به سلیقه افراد بستگی دارد.

 بعد از شکست آلمان برابر هلند، بسیاری خواستند شما به تیم ملی برگردید.

این تاییدی بر عملکرد من است اما برایم معنی دیگری ندارد.

بازگشت به تیم ملی؟

سعی می‌کنم به آن فکر نکنم. همیشه به بازی در تیم ملی آلمان افتخار کرده ام و هنوز هم همین‌طور است. هر وقت یوگی لوو به من زنگ بزند، گوشی را جواب خواهم داد.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن این هفته بدجور روی شانس!

به گزارش ورزش سه اشتوتگارت که در راه نایب‌قهرمانی بوندس لیگا موی دماغ بایرن شده بود با شکست امروزش سه امتیاز عقب افتاد. 

امروز از هفته سی ام بوندس لیگا اشتوتگارت مقابل وردربرمن با نتیجه دو بریک شکست خورد تا در امتیاز 63 باقی بماند و با 3 امتیاز کمتر از بایرن مونیخ در رده سوم قرار بگیرد. 

با این نتیجه بایرن مونیخ که دیروز با 5 گل یونیون برلین را شکست داده با سه امتیاز بیشتر از اشتوتگارت در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل شانس این را دارد تا نایب قهرمانی اش را قطعی کند. 

از سوی دیگر بوروسیا دورتموند که حالا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حاضراست با قبول تساوی دقیقه 97 مقابل بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام این فصل همچنان در رده پنجم و پایین تر از لایپزیش در رده پنجم ماند تا کار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!
  • مجسمه «بکن باوئر» در محوطه آلیانتس آرنا نصب می شود
  • آشتی‌کنان در بایرن مونیخ؛ هانسی فلیک آماده بازگشت به باشگاه سابق
  • مجسمه بکن‌باوئر در محوطه ورزشگاه بایرن نصب می‌شود
  • لوتار ماتئوس: هانسی فلیک دیگر به فکر کار در بوندسلیگا نیست