Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی در جمع پرسنل هوانیروز کرمان گفت: با تلاش و مجاهدت پیشکسوتان انقلاب و نسل جدیدی که در عرصه صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه مسائل نظامی کشور پرورش یافتند، جمهوری اسلامی از اقتدار بی‌نظیری در تاریخ چهل ساله خود برخوردار است.
وی به نیت پاک شهیدان انقلاب و دفاع مقدس در به ثمر رسیدن و ماندگاری جمهوری اسلامی پرداخت و ادامه داد: ارتش، سپاه، نیروهای نظامی و انتظامی امروز بازوان پرقدرت صیانت از انقلاب اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پورابراهیمی افزود: امروز در هوانیروز به برکت آزاده‌ها و مجاهدتهای جوانان خودمان در اوج توان تخصصی حوزه نظامی قرار داریم و این موجب افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در مواجه اخیر خودشان در عرصه نظامی گوش مالی سختی از نظام جمهوری اسلامی دیدند و هنوز کینه سرنگونی پهباد فوق سری آنها در رفتارشان دیده میشود.
وی بیان کرد: روزی آمریکایی ها هواپیمای مسافربری ایران را مورد حمله قرار دادند و در کمال بیشرمی به خلبان و فرمانده این جنایت مدال افتخار دادند اما امروز معادله تغییر کرده و پهپاد فوق سری آمریکا توسط نیروهای نظامی ایران سرنگون می‌شود و آنها جرات حرف زدن ندارند.
وی با تقدیر از تلاش نیروهای نظامی ایران علی رغم همه محدودیتها گفت: با غیرت و اقتدار نیروهای نظام جمهوری اسلامی ایران پاسخ سنگینی به دشمنان این سرزمین داده می‌شود.
پورابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود به رفع مشکل زمینهای مربوط به کادر هوانیروز اشاره داشت و گفت: تامین آب و دیگر موارد نیز در دست پیگیری است و همه ظرفیتها و مجموعه اقدامات در بخشهای مختلف به کار گرفته شده است.
وی افزود: در خصوص معیشت و حوزه مسائل حقوق و دستمزد نیروهای نظامی در برنامه ششم نیز بخشی را با سازمان برنامه در حال مذاکره هستیم و بخشی در نیمه دوم امسال عملیاتی می‌شود. 

۳۰۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران تقویت کننده یکدیگر هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل به این نتیجه رسید که امکان مقابله با ایران را ندارد و درک کرده است که شیطنت‌های بعدی آن‌ها به‌طور حتم با پاسخ همراه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه باید مراقب باشیم در جنگ روایت‌ها و تحریف‌های دشمن، فریب دشمنان را نخوریم تصریح کرد: امروز در سراسر کشور مردم برای حمایت از عملیات وعده صادق و اعلام تنفر از رژیم اشغالگر اسرائیل و همچنین پشتیبانی از جریان مقاومت، حضوری چشمگیر داشتند.

نکونام به مناسبت‌های پیش‌رو نیز اشاره کرد و گفت: پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۳۵۹ سالروز حمله نظامی آمریکا به طبس است، آمریکا در این حمله شکست خورد، وقتی ایمان قوی باشد، دشمن توان انجام هیچ کاری را ندارد.

وی همچنین به سالروز تأسیس سپاه پاسداران در روز دوم اردیبهشت نیز اشاره کرد و بیان داشت: این نهاد از معجزه‌های انقلاب اسلامی ایران و از عنایت‌های پروردگار با تدبیر حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی بوده است، که خوش درخشیده است و امروز به نهادی پرتوان و شجره‌ای قوی برای دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده و در عرصه‌های گوناگون نقش‌آفرین است.

نکونام یادآور شد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران منسجم، همراه، هم‌پیمان و تقویت‌کننده یکدیگر می‌باشند.

وی عنوان کرد: ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش است که این نیروی قوی در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی دیگر یار و یاور انقلاب اسلامی و مردم هستند.

نکونام در بخش دیگر از صحبت‌های خود به مسئله طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و بیان داشت: لازم است مسئولان هرچه سریع‌تر مشکلات متقاضیان مسکن ملی را در استان حل کنند.

کد خبر 6082565

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران تقویت کننده یکدیگر هستند
  • هرگونه خطا از سوی رژیم جعلی اسراییل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • اتحاد روزافزون نیروهای مسلح موجب عصبانیت دشمنان شده است
  • پرچم عدالت‌خواهی به واسطه نیروهای مسلح برافراشته شده است
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه است
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • ارتش دژ مستحکم نظام مقدس اسلامی است