Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سید سلمان سامانى سخنگوى وزارت کشور در واکنش به موضوع حذف عنوان شهید در برخى از اسامى معابر با تاکید بر اینکه نام شهداى گرانقدر تحت هیچ شرایطى از معابر و خیابانها حذف نخواهد شد، گفت: مسئولان شهری مطمئنا پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد کما اینکه شهرداری تهران هم از ابتدای طرح این موضوع در رسانه‌ها، بررسی‌های لازم را انجام داد و پاسخگو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همین رویه را درمورد هر شهری که این دغدغه بوجود آمده باشد را خواهیم داشت و سازمان شهرداریها با نظارت بر شهرداریهاى سراسر کشور از این مطالبه جامعه صیانت خواهد داشت.

سخنگوى وزارت کشور تاکید کرد: از شهروندان عزیز مى‌خواهیم مثل همیشه در موضوعات مرتبط با شهر خود حساس و مانند همین موضوع خواهان توضیح و اصلاح باشند؛ این نشانه زیست هوشیارانه شهروندان ماست، اما از طرف دیگر مردم عزیز ما مطالبه دارند که آرامشی که ارمغان ایثار شهدای والامقام ماست، تحت الشعاع فضاسازیهاى رسانه اى قرار نگیرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سخنگوى وزارت كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت گفت: در ساعت ۰۲:۴۵ صبح امروز در محدوده خیابان خوردین بالاتر از ایران زمین یک دستگاه سواری پراید به علت عدم رعایت حق تقدم با یک دستگاه پژو ۲۰۷ برخورد که ۳ نفر در این حادثه مصدوم می‌شوند که توسط تیم‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: علت این تصادف عدم رعایت حق تقدم عبور از سوی سواری پراید بوده که باعث این حادثه شده است.

وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست در صورت خلوتی معابر به هیچ عنوان سرعت و سبقت را چاشنی ترددهای خود نکرده و همیشه و همواره با توجه به سرعت‌های مطمئنه و مقرره در معابر بزرگراهی تردد نمایند و در همه موارد رعایت حق تقدم عبور دیگر وسایل نقلیه را مد نظر قرار دهند تا شاهد این حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6063501

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی مراسم شب‌های قدر در قم
  • پیکر‌های شهدای غزه در خیابان‌ها به خاک سپرده می‌شود
  • آماده‌باش ۳۰ آتش‌نشان شهرکرد در ۱۲ نقطه شهر در لیالی قدر
  • خاکسپاری شهدا در خیابان‌های نوار غزه
  • خاک سپاری شهدا در خیابان‌های نوار غزه
  • وضعیت خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران در عید نوروز
  • عملکرد شهرداری نقش بسزایی در ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان دارد
  • عملکرد شهرداری نقش به‌سزایی در ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان دارد
  • حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود
  • ۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین