Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد یوسف سهل آبادی فرمانده گشت انتظامی قرارگاه شمال یگان امداد پلیس پایتخت اظهار کرد: واحد‌های قرارگاه شمال گشت انتظامی یگان امداد فاتب در ۲۴ گذشته موفق شدند ۲ خودرو سرقتی که در کنار خیابان به صورت رها شده بودند را کشف و پس از استعلام گیری مشخص شد که خودرو‌ها سرقتی بودند و پیش‌تر در سامانه پلیس، سرقت آن‌ها اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده گشت انتظامی قرارگاه شمال یگان امداد پلیس پایتخت در خبر دیگری اعلام کرد: ماموران این قرارگاه در گشت زنی‌های هدفمند یک موتورسیکلت پارک شده در کنار خیابان را که راکب آن بر روی آن نشسته بود مشاهده کردند و به رفتار راکب مظنون و مدتی وی را تحت مراقبت قرار دادند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از استعلام از سامانه پلیس مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی است.

بیشتر بخوانید: دستگیر سارقان منازل شهروندان تهرانی

سرگرد سهل آبادی افزود: ماموران بی درنگ برای دستگیری متهم اقدام و موتورسوار را دستگیر و تحت بازجوئی اولیه قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه متهم به سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد، گفت: سارق به همراه موتورسیکلت کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

سارق موتورسیکلت‌های پایتخت به دام افتاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار جنایی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 

سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی شکایات شهروندان از کلاهبرداری که با برداشت مبالغی از کارت عابر بانک آن‌ها، نیرو‌های پلیس دست به کار شدند.

وی بیان کرد: ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی به دست آوردند که متهم به صورت زنجیره‌ای اقدام به برداشت مبلغ و خالی کردن حساب کارت‌های عابر بانک که شهروندان با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز می‌کند. 

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: پس از بررسی فیلم‌های دوربین‌های مدار بسته در اطراف دستگاه‌های عابر بانک، کلاهبردار شناسایی و دستور دستگیری وی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم در گشت زنی‌های هدفممند شناسایی و دستگیر شد اصافه کرد: با اعتراف متهم به جرم ارتکابی برای تکمیل تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی تهران شد. 

سرهنگ نادری در پایان به مردم به توصیه کرد: هنگام استفاده از دستگاه‌های خودپرداز حتما از دریافت کارت عابر بانک از دستگاه خودپرداز مطمئن شده و سپس اقدام به ترک محل کنید و از اعلام رمز کارت عابر بانک به افراد غریبه خودداری کنید. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار در فردیس
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت