Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست تخصصی که با حضور معاونان و مدیران این سازمان و شرکت های تابعه، معاون قضایی نظارت و بازرسی دیوان عدالت اداری، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه فارابی و علامه طباطبایی و وزرات علوم، تحقیقات و فناوری، نماینده امام جمعه و نیروی انتظامی کیش برگزار شد، مدیر کل حراست سازمان منطقه آزاد کیش، هدف از این جلسه را  بر طرف کردن مشکلات سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این نشست، اشتغال، حقوق نیروی انسانی، بیمه تامین اجتماعی و مالیات، عوارض گمرکی، نظام صنفی به عنوان عمده ترین مشکلات کار آفرینان و فعالان اقتصادی­ در مناطق ­آزاد عنوان شد. 

 همچنین شفاف کردن چالش ها و خلاءهای این سه محور و تلاش برای تفسیر صحیح حقوقی و حل آنها به عنوان یک ضرورت مورد تاکید قرار گرفت.

 ارائه برنامه هایی در جهت تحلیل حقوقی این موضوعات و تبدیل کیش به قطب حقوق شهروندی با  برنامه های فرهنگی خلاقانه و حمایت از شرکت های دانش بنیان از جمله راهکاری گام برداشت در این مسیر عنوان و اعلام شد که کمیته راهبردی متشکل از یک هسته مرکزی با سه کارگروه سایبری، اجتماعی و حقوقی کار خود را شروع می کند.

  براسای تصمیمات این جلسه  نشست های­ تخصصی ­کمیته راهبردی در قالب سه کار گروه فضای مجازی، آسیب های اجتماعی و حقوقی که مسئولیت بازخوانی قوانین و مقررات حاکم بر مناطق آزاد را بر عهده دارد هر ماه در جزیره­ کیش برگزار ­خواهد شد و خروجی این نشست­ ها در قالب پیشنهادات­ سازمان منطقه آزاد­کیش ­در خصوص شناسایی آسیب ها، راهکارها و برنامه های مد نظر این سازمان برای حل و رفع مسائل و مشکلات ارائه خواهد شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی کیش توسعه اقتصادی حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: یک هلدینگ گردشگری اعلام آمادگی کرده است تا به میزان ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در حاشیه سد و رودخانه ارس اقدام به سرمایه‌گذاری کند.

حسین گروسی ادامه داد: طبق توافقات انجام شده بین سازمان منطقه آزاد ماکو و این هلدینگ گردشگری قرار است این سرمایه‌گذاری در محدوده تفرجگاه سد ارس تا چشمه ثریا ماکو انجام شود.

وی افزود: این سرمایه‌گذاری بدون شک یک تحول مهم در صنعت گردشگری منطقه آزاد ماکو ایجاد خواهد کرد و موجب تقویت انواع مختلف گردشگری از جمله گردشگری آبی و کشاورزی در منطقه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در حوزه گردشگری منطقه آزاد ماکو توسط هلدینگ گردشگری ۱۰۰ هزار میلیارد ریال خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیم
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار