Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوی شناور ۱۰۰ هزار تنی در موقعیت هزار و ۲۰۰ متری ساحل سیراف نصب شد؛ افزایش توان بارگیری میعانات گازی به ظرفیت ۱۰۰ هزار تن از مهم‌ترین ویژگی آن به شمار می‌آید که در مقایسه با نمونه پیشین بیش افزایش ۱۵۰ درصدی داشته است. همه مراحل نصب و راه‌اندازی گوی شناور جدید شرکت پالایش فجرجم به همت  متخصصان داخلی انجام شده است و انتظار می‌رود عملیات بارگیری میعانات گازی با اطمینان‌خاطر بالاتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است: کلیه فعالیت‌های مرتبط با نصب و راه اندازی و... این گوی شناور توسط شرکت سازه های دریایی تسدید انجام پذیرفته که یکی از شرکتهای تابعه هولدینگ گروه صنعتی سدید است.

 

حجم ویدئو: 52.32M | زمان ویدئو: 00:05:42 دانلود فایل ویدئویی

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک در ایست بازرسی کنجی بندر خمیر

تین نیوز

رئیس کل دادگستری هرمزگان از تعیین ضرب الاجل ۱۰ روزه برای حل مشکل ترافیک سنگین در ایست و بازرسی کنجی شهرستان بندر خمیر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجتبی قهرمانی با اشاره به ترافیک سنگین در محل ایستگاه بازرسی کنجی در محور مواصلاتی لار- بندر خمیر دستورات ویژه ای را به منظور رفع مشکل ترافیک در محدوده این ایستگاه و تسهیل تردد خودروهای عبوری صادر کرد.

قهرمانی ضمن اعطاء مأموریت به رئیس حوزه قضایی بندر خمیر از تعیین ضرب الاجل ۱۰ روزه دستگاه قضایی برای بهره برداری از لاین های دوم و سوم خروجی ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان بندر خمیر خبر داد. 

وی در این خصوص بیان کرد: با توجه به اینکه ترافیک سنگین در منطقه ایستگاه بازرسی کنجی در روزهای خاص، مشکلات زیادی را برای رانندگان وسائط نقلیه و مردم ایجاد کرده بود، در راستای اقدامات پیشگیرانه و به منظور احیای حقوق عامه، با پیگیری رئیس حوزه قضایی شهرستان بندر خمیر و با تعیین ضرب الاجل برای متولیان امر؛ مقرر شد لاین های دوم و سوم خروجی خودروها و کامیون ها در این ایستگاه ظرف مدت ۱۰ روز احداث و مورد بهره برداری قرار گیرد.

قهرمانی در ادامه افزود: از رئیس دادگستری بندر خمیر خواسته شده است به منظور رفع موانع و ارتقای سطح ایمنی در این محدوده از محور مواصلاتی لار - بندرخمیر نیز پیگیری های لازم را انجام دهد.

وی در پایان تأکید کرد: شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در موارد متعدد با اخذ نظرات کارشناسی، در خصوص ایمن سازی، تعریض و ترمیم محورهای مواصلاتی، پیگیری و مکاتبات لازم را با ادارات متولی انجام داده است که منجر به بهره برداری از مسیرهای جدید، بازگشایی جاده های مسدود و رفع نقاط حادثه خیز در مناطق مختلف استان هرمزگان شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • مسدود شدن ۲۰۵ چاه غیرمجاز در مازندران
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک در ایست بازرسی کنجی بندر خمیر
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • تناژ بارگیری صادراتی راه آهن شمال غرب ۲۲۰ درصد افزایش یافت
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • افزایش خروجی سد زاینده‌ رود برای آبیاری مزارع کشاورزان+ جزئیات
  • افزایش خروجی سد زاینده رود از امشب
  • خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت