Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور صبح امروز از مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه بازدید کرد.

 رئیس دیوان عالی کشور در حاشیه این دیدار و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر در گام دوم انقلاب هستیم و گام دوم انقلاب، گام بهره برداری از تجربیات گام اول است، لذا هر چقدر بتوانیم ارزش‌های انقلاب را برجسته کنیم و به مردم بیشتر خدمت رسانی کنیم مورد رضایت خداوند واقع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام مرتضوی مقدم در ادامه عنوان کرد: در رابطه با طرح هر مسجد یک حقوقدان مورد تاکید ریاست قوه قضاییه، صحبتی با رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه داشتم و اینجا اولین مرکزی است که به این خواسته رییس قوه قضاییه لبیک گفتند. بنده نیز تشویق شدم دیدار‌های مردمی را هر چند وقت یکبار در مساجد داشته باشم تا هم ارشاداتی برای مردم و هم دیدار مردمی را در مساجد داشته باشیم.

رئیس دیوان عالی کشور خاطرنشان کرد: ما در خصوص طرح هر مسجد یک حقوقدان آمادگی خود را اعلام کرده ایم و راهکار‌های آن و اینکه به چه صورت باشد در حال بررسی است.

وی ادامه داد: چه در مرکز و چه در کانون، وکلایی هستند که نقش موثری در اجرای عدالت دارند و هر چه که فعالیت آن‌ها بهتر و مردمی‌تر باشند قطعا در عدالت گستری نیز نقش بیشتری را خواهند داشت و مورد حمایت بیشتر دستگاه قضایی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است رئیس دیوان عالی کشور، در پایان این دیدار از بخش‌های مختلف مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه بازدید کرد و به استماع درخواست چند تن از مراجعه کنندگان پرداخت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دیوان عالی کشور قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، پنجاه و نهمین جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دکتر محمد رضا مخبر دزفولی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌های کشور، در خصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: در جلسه امروز کمیته ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور انتخاب شدند.

وی ادامه داد: بر اساس رأی اعضای کمیته، دکتر ولی‌اله خوش‌طینت به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل، دکتر رضا رستمی به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، دکتر محمد چمکوری به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر، دکتر رجب اکبر زاده به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان قم، دکتر آباد بهادری منفرد به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود، دکتر حسین دین‌محمدی به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان، دکتر منصور نیک‌پناه به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی سراوان، دکتر یاسر اسماعیلیان به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد، دکتر حامد سروش به‌عنوان رئیس مرکز آموزش عالی محلات و دکتر محمد جواد محمودی به‌عنوان رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیت کشور انتخاب شدند.

کد خبر 6080756

دیگر خبرها

  • همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • رای دیوان عالی کشور در مورد قانون مبارزه با مواد مخدر
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • کلیات اصلاح موادی از قانون آیین دادرسی کیفری تصویب شد
  • آمادگی مشهد برای راه اندازی شهرجهانی نوآوری و فناوری‌های صنایع فرهنگی کشور