Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

‌فرماندار پیشوا اجرای پروژه جاده آنتنی پیشوا به اتوبان قم-گرمسار را از ضرورت ها و موجب توسعه شهرستان دانست.

‌به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حسین عباسی در نشست با رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: پیشوا منطقه ای کشاورزی است و در حوزه کشت های گلخانه ای حرف اول را در استان تهران و کشور می زند و سهم ویژه ای در تامین مواد دامی و زراعی استان تهران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرک صنعتی پیشوا با 1400 هکتار وسعت، نتوانسته آن گونه که باید، سرمایه گذاران را به خود جذب کند و شاید یکی از دلایل آن، ضعف و عدم توسعه راه های ارتباطی در شهرستان است.

فرماندار شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های برون رفت از این وضعیت، اجرای پروژه آنتنی پیشوا به اتوبان قم-گرمسار است که امیدواریم با نگاه و مساعدت ویژه وزارت راه و شهرسازی بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.

عباسی اظهار کرد: پیشوا علی‌رغم سابقه مذهبی و فرهنگی دیرینه‌ای که دارد فاقد زیرساخت‌های فرهنگی است و بر همین اساس احداث یک مجموعه فرهنگی،هنری در دستور کار قرار گرفته است اما برای آغاز عملیات اجرایی و تکمیل آن نیازمند اعتبار هستیم تا بتوانیم به مطالبات مردم پاسخ مطلوب داده و رضایت آنان را کسب کنیم.

فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره ارتقای جلیل‌آباد از روستا به شهر، گفت: طرح هندسی میدان ورودی جلیل آباد تهیه شده است ولی تاکنون اجرایی نشده است و با توجه به شهر شدن این منطقه، خواستار آن هستیم تا با تامین اعتبار مورد نیاز، هر چه سریعتر این پروژه عملیاتی شود.

‌رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیز در این نشست، شهرستان پیشوا را نیازمند نگاه ویژه و خدمات موثرتری دانست و گفت: ماهیت حضور ما به منظور خدمت به مردم است و تلاش می‌کنیم تا خدمات بیشتری را به این منطقه محروم ارائه کنیم.

وی افزود: هر آن‌چه در حوزه اختیارات اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است را به کار گرفته تا مشکلات شهرستان پیشوا رفع شود و آمادگی داریم تا از سطوح بالاتر پیگیر توسعه و رفع مسائل موجود در این شهرستان باشیم.

بر اساس این گزارش، سایت اداری شهرستان، مشکلات مجتمع های مسکونی حوزه راه و شهرسازی از جمله خورشید هشتم، ولایت، کوثر، آژینه، پارسارگاد و ...، بازآفرینی شهری و تمدید قرارداد واگذاری قطعات شهرک نقش جهان از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران حسین عباسی رضا نگهبان فرماندار پیشوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن گفت: بدون اطلاع قبلی از طریق مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی و با هماهنگی‌های صورت گرفته با شورای مدیریت بحران با تماس به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید سید احمد موسوی شهرستان بردسکن مبنی بر وقوع یک فقره تصادف بین دو دستگاه خودروی سواری در کیلومتر ۵ محور بردسکن به انابد سه راهی روستای حطیطه بلافاصله دو تیم از این پایگاه در قالب یک دستگاه آمبولانس و خودروی امداد و نجات به محل اعزام و اقدامات لازم را انجام دادند.

حسن جوان افزود: در اجرای این مانور تیم امداد و نجات جاده‌ای این پایگاه در اسرع وقت در محل حادثه حضور و نسبت به رها سازی مجروحان این حادثه فرضی اقدام کردند.

وی هدف از اجرای این مانور را آمادگی نیرو‌های پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید سید احمد موسوی در مواقع حوادث جاده‌ای اعلام کرد.

درحاشیه این مانور علی سروری دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بردسکن با تقدیر از مدیریت جمعیت هلال احمر شهرستان مبنی بر برگزاری این مانور فرضی از حضور به موقع نیرو‌های پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید موسوی در رسیدن به سر صحنه تصادف قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار افتتاح می‌شود
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • کش و قوس‌های پل قوسی سی سخت پایان ندارد
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز