Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:39:03 GMT

مجتمع فرهنگی و هنری محلات امسال بهره برداری می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۷۰۰۶

مجتمع فرهنگی و هنری محلات امسال بهره برداری می شود

به گزارش ایرنا ، سید« علی آقازاده » روز چهارشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی شهرستان محلات افزود: ساخت این مجتمع چندین سال با وقفه مواجه شده است.

وی ادامه داد: به منظور تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری محلات چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار تخصیص پیدا می کند.

استاندار مرکزی تاکید کرد: ساخت این مجتمع در رونق فرهنگ و هنر شهرستان تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده با اشاره به فعالیت ۳۰۰ واحد سنگبری در محلات اظهار داشت: مشکلات تعیین قیمت و تامین سنگ خام برای این واحدها با تعامل معدن کاران و واحدهای سنگبری حل شود. فرماندار محلات نیز در این نشست گفت: ۱۱۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات اشتغال روستایی برای اشتغال ۹۴ نفر در این شهرستان پرداخت شد.

«حسن قمری» افزود: در حوزه نهادهای حمایتی کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) و بنیاد شهید نیز ۱۱۰ میلیارد ریال از طریق تفاهمنامه بانک سینا برای اشتغال ۱۰۰ نفر پرداخت شد. وی ادامه داد: شهرستان محلات با وجود شرایط اقتصادی کشور، ۴۳ میلیون دلار صادرات داشته است.

فرماندار محلات اظهار داشت: پیش بینی می شود اجرای طرحهای اقتصادی سبب رونق تولید در این شهرستان شود.

قمری گفت: نیمی از واحدهای سنگبری شهرستان به دلیل قیمت بالای مواد اولیه تعطیل است که حل این مشکل به تصمیم جدیدی در شورای معادن استان نیاز دارد. تعیین تکلیف اراضی خدماتی قطب صنعتی صدریه، طرح توسعه دهکده گل و گیاه زینتی، تسریع واگذاری و روند اجرایی شهرک ماهیان زینتی، واگذاری زمین به شرکت توسعه عمران در دهکده گل و گازرسانی به روستای اتشکوه محلات در ستاد اقتصاد مقاومتی استان بررسی شد.

۹۹۳۰/۳۰۷۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی تسهیلات اشتغال محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نیر، علی نیکزاد روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری نیر گفت: یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل کمربندی جنوبی شهر نیر اختصاص یافته و این پروژه عمرانی امسال تکمیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ساختمان دولت شهر نیر اختصاص یافته است، ادامه داد: ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای رفع مشکلات آب شرب نیر اختصاص یافته و ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین نیز در بالادست شهر برای احداث زیرساخت‌های آبرسانی از جمله منبع آب تامین شده است.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه و پوشش اینترنت روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان نیر با جدیت در حال پیگیری بوده و تا هفته دولت امسال برطرف خواهد شد.
نیکزاد به مشکل سه‌راهی میراشرف نیز اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل سه‌راهی میراشرف به سمت شهرستان مشگین‌شهر اختصاص یافته و راه ۲ روستای شهرستان نیر هم در سال جاری آسفالت خواهد شد.
وی همچنین از تکمیل طرح آبیاری مکانیزه اراضی پایاب سد سرخاب نیز خبر داد و افزود: امسال باید با پیگیری‌های لازم شهرک دامپروری نیر تکمیل خواهد شد.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل انشعاب گاز متقاضیان در منطقه گردشگری بولاغلار نیز برطرف شده است، افزود: از محل سفر سابق وزیر ورزش و جوانان به استان اردبیل ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه ورزش شهرستان نیر اختصاص یافته بود که به زودی ابلاغ خواهد شد.
علیرضا حسینی، فرماندار نیر هم در این جلسه گزارشی از روند اجرا و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی این شهرستان ارائه داد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد