Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بوکس ایران که با ۶ بوکسور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ روسیه حاضر شده بود، از کسب مدال بازماند.

در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان ۲۰۱۹ روسیه، عصر امروز (چهارشنبه) ۲۷ شهریور ماه ۱۳۹۸ شاهین موسوی به عنوان آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها به روی رینگ رفت که با قبول شکست مقابل حریف خود حذف شد تا بوکسورهای ایران بدون مدال رینگ مسابقات جهانی را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم ایران که پس از سه برد راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شده بود، می‌توانست با برتری مقابل "اومیر مارسیال" فیلیپینی راهی مرحله نیمه نهایی شده و نخستین مدال تاریخ بوکس ایران در رقابت‌های جهانی را کسب کند که از دست یابی به این مهم بازماند. موسوی با کسب سه برد برابر رقبایی از چین‌تایپه، فلسطین و چین در این رقابت‌ها، بهترین بوکسور ایران بود.

تیم ملی ایران با ترکیب مسلم مقصودی در وزن ۶۳ کیلوگرم، سجاد کاظم‌زاده در وزن ۶۹ کیلوگرم، سید شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم، احسان روزبهانی در وزن ۸۱ کیلوگرم، محمد شوریان وزن ۹۱ کیلوگرم و ایمان رمضانپور در وزن ۹۱+ کیلوگرم عازم این مسابقات شده بود که همه این نفرات از کسب مدال بازماندند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود

دیوید تیلور نتوانست به المپیک پاریس بیاید و آمریکا در وزن 86 کیلوی کشتی آزاد، آرون بروکس را به میدان خواهد فرستاد.

به گزارش طرفداری، خیلی ها می گویند با وجود درخشش فوق العاده آرون بروکس برابر تیلور، شکست قهرمان سابق جهان به خاطر وزن کردن زیاد او بوده و حتی مربی حسن یزدانی می گوید ممکن است این آمریکایی حتی نتواند به فینال مسابقات المپیک برسد و برابر سایر کشتی گیران بازنده خواهد شد.

در این اوضاع و احوال، حسن یزدانی فرصت تاریخ سازی خواهد داشت. یزدانی می تواند با کسب مدال طلا در این مسابقات، رکوردهای مختلف خود را بهتر کند. اگر او بیاید و قهرمان المپیک 2024 شود، به این رکوردها خواهد رسید:

کماکان با 10 مدال المپیک و جهانی، پرمدال ترین کشتی گیر تاریخ ما خواهد شد. با 2 طلا و یک نقره از هادی ساعی عبور کرده و بهترین المپین تاریخ ما خواهد شد. هادی ساعی 2 طلا و یک برنز در المپیک دارد. با 5 طلای جهانی و المپیک، بعد از سوریان و موحد بیشترین مدال طلا را در تاریخ کشتی ایران در این بخش خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد