Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع عنوان قهرمانی جام‌جهانی بسکتبال نه تنها به دلیل عدم تکرار قهرمانی بلکه به دلیل ناتوانی در کسب مدال و قرار گرفتن در رده هفتم جام‌جهانی بسکتبال مورد انتقادهای بسیار زیادی قرار گرفته‌است. با اینکه تیم ملی آمریکا بسیاری از ستاره‌هایش را در اختیار نداشت اما در فاصله یک سال تا المپیک توکیو این نگرانی ایجاد شده که اگر بازیکنان چهره این کشور برای المپیک هم بازی نکنند این تیم در توکیو به مشکل خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته جرج پاپاویچ سرمربی کهنه‌کار تیم ملی بسکتبال آمریکا منتقدان را افرادی مغرور و بی‌فکر توصیف کرد و پاسخ آنها را نداد اما مدیر فنی تیم ملی آمریکا از مصدومیت بازیکنان صحبت کرده و گفته این موضوع اصلی‌ترین دلیل ناکامی تیم در جام‌جهانی ۲۰۱۹ بود.  

جری کلانگلو مدیر تیم ملی بسکتبال آمریکا در گفت و گویی به باخت این تیم در جام جهانی اشاره کرده و گفته‌است: باور دارم که اگر مصدومیت بازیکنان ایجاد نمی‌شد قهرمان بودیم. مصدومیت‌ها بیش از اندازه بودند و بر کار تیم تاثیر گذاشتند.

مصدومیت‌ها قبل از جام‌جهانی بسیاری از بازیکنان تیم ملی آمریکا را از اردو خارج کرد. اصلی‌ترین بازیکن مصدوم، کلی کوزما بازیکن تیم لس‌آنجلس لیکرز بود که به دلیل مصدومیت زانو از ترکیب تیم خارج شد.  

مارکوس اسمارت در جام‌جهانی حضور داشت اما به اعتقاد مدیر تیم آمریکا نتوانست به طور کامل در اختیار تیم باشد. جیسون تاتوم نیز از میانه مسابقات از ترکیب خارج شد و به دلیل مصدومیت بازی نکرد.  

با این حال کارشناسان اعتقاد دارند حتی اگر سه بازیکن جوان و تاثیرگذار مصدوم شوند تیمی که نام بسکتبال آمریکا را یدک می‌کشد نباید آنقدر افت کند و از شرایط ایده‌آل فاصله بگیرد.  

این کارشناسان در انتقادات خود تاکید کرده‌اند که آمریکا بازیکنان توانمند دیگری داشته و همچنین جرج پاپاویچ یکی از بهترین مربیان جهان را به عنوان سرمربی خود داشته‌است.  

ستاره‌هایی چون لبرون جیمز، استفان کری، آنتونی دیویس، کاوی لئونارد، جیمز هاردن و دیگر بازیکنان سرشناس در جام‌جهانی حضور نداشتند و حالا خیلی‌ها منتظر هستند تا بعد از ناکامی این تیم در جام‌جهانی آیا ستاره‌ها برای المپیک وارد میدان می‌شوند یا نه.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا بسکتبال جام جهانی بسکتبال المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم تراکتور در روز تولد سیامک نعمتی با یک کیک کوچک او را در رختکن این تیم سورپرایز کردند و 30 سالگی ستاره راست‌پای سرخپوشان تبریزی را به او تبریک گفتند.

سیامک که اولین فصل حضور در تیم تراکتور را پشت سر می‌گذارد، در این جشن با تبریک گرم بازیکنان هم‌تیمی از جمله شجاع، ریکاردو، گوستاوو، آقاسی، حسین‌زاده و... همراه شد که با شوخی آنها جشن تولد نعمتی را جذاب‌تر کرد.

بازیکنان تراکتور بعد از این تولد کوتاه به سرعت راهی زمین تمرین شدند تا کار خود را برای بازی حساس با تیم نساجی از سر بگیرند و زیر نظر محمد نصرتی تمرین کنند.

جالب است بدانید نعمتی در حالی به سی سالگی رسیده که با 5 قهرمانی لیگ، 2 قهرمانی جام حذفی، 5 قهرمانی سوپرجام و دو حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، یکی از پرافتخارترین بازیکنان شاغل در لیگ ایران محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • گام بلند تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی
  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • گام بلند شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی
  • شیری: در جام‌حذفی جبران می‌کنیم | امسال مصدومیت رباط‌ها وحشتناک بود
  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • فهرست تیم ملی بسکتبال آمریکا در المپیک پاریس ۲۰۲۴ اعلام شد
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم