Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرآنلاین، با انتشار گزارشی مدعی شد که کانتینر‌های قاچاق وجود خارجی ندارد. در حالی که وزارت اطلاعات این خبر را تایید کرد و مدتی بعد هم متهم این پرونده موسوم به «س. ح» به ۴۷۰ میلیارد تومان پرداخت جریمه و ۲ سال حبس محکوم شد.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو - سید مهدی حاجی‌آبادی؛ طی روز‌های گذشته بر سر دروغی که خبرآنلاین، رسانه نزدیک به علی لاریجانی به مدیرعاملی محمد مهاجری، به اصطلاح اصولگرای سابق که گفتگو‌های وی با رسانه‌های زنجیره‌ای تحت عنوان «مااصولگراها» مشهور است، در ماجرای حکم ۶ ماهه حبس دختر موسوم به آبی حاشیه‌ساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
شاید کمتر کسی خاطرش باشد که پاییز ۹۶ انتشار خبر قاچاق ۱۱۲۸ کانتینری در بندر شهید رجایی، موج عجیبی در رسانه‌ها راه انداخت.
در همین ایام خبرآنلاین، با انتشار گزارشی به تبعیت از برخی مسئولین گمرک و وزارت اقتصاد در آن ایام، مدعی شد که این کانتینر‌ها وجود خارجی ندارد.  
در حالی که وزارت اطلاعات با انتشار این خبر بر صحت آن صحه گذارد، و مدتی بعد هم متهم این پرونده موسوم به «س. ح» دستگیر شد و متهم به ۴۷۰ میلیارد تومان پرداخت جریمه و ۲ سال حبس محکوم شد.  
تمام این موارد وقتی جذابتر می‌شود که بدانید هیراد حاتمی‌فر دبیر وقت اقتصادی خبرآنلاین، پیش از آن دستیار وزیر سابق اقتصاد کرباسیان بود و ۳ هفته پیش از انتشار خبر قاچاق گسترده سازمان یافته، به سمت مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزیر اقتصاد منصوب شد!
به نظر می‌رسد بررسی پرونده «آن به اصطلاح اصولگراها» در خبرآنلاین فراتر از مسئله انتشار خبر دروغ صدور حکم حبس ۶ ماهه برای دختر موسوم به آبی است.
حال افکار عمومی پس از فروکش موج‌سواری بر روی این خبر منتشره خبرآنلاین، از قوه قضائیه درخواست رسیدگی عادلانه به پرونده خبرآنلاین را دارند.
گفتنی است ۶۰۰ فعال رسانه خبرنگار نیز در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه خواستار این مسئله شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خبرآنلاین قاچاق سازمان یافته قاچاق کالا دختر آبی دروغ دختر آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899283

دیگر خبرها

  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • گاف عجیب دولت رئیسی /عدد نمی فهمید یا عدد نمی فهمید؟! /گردش مالی یک بنگاه املاک تک نفره در اشکولک تپه سفلی هم از ۵۰ میلیون تومان بیشتر است
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • بنگاه داری بانکها از آفات بزرگ مسکن کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • شکار لحظه عبور جونو از مقابل مشتری/ فیلم